ظرفیت باتری گلکسی S10e از حد متوسط پایین‌تر است

نتایج به دست آمده از جدیدترین آزمایش‌ میزان ظرفیت باتری گوشی‌های مختلف نشان داد، گوشی گلکسی S10e دارای کمترین میزان طول عمر باتری است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امسال سامسونگ با معرفی پرچمداران جدید خود سر و صدای زیادی در دنیای فناوری و صنعت گوشی به پا کرد. پرچمداران این شرکت از بعضی جدیدترین فناوری‌های روز برای ارائه بهترین تجربه به کاربر استفاده می‌کنند. در این بین شرکت سامسونگ یک گوشی کامپکت جذاب نیز به عنوان یکی از پرچمدارانش معرفی کرده است.

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند کامپکت جدید هستید که بتوان با آن به راحتی با یک دست کار کرد باید بگوییم که یک پادشاه جدید به دنیای فناوری اضافه شده است. گلکسی S10e همان گوشی هوشمند کامپکتی است که منتظرش بودیم.

این گوشی جدید برخلاف خواهر و برادرانش که امسال همگی با هم رونمایی شدند، دارای اندازه کوچکی است که واقعا جای آن بین گوشی‌های بزرگ امسال خالی بود. اما مسئله‌ای که درباره این گوشی وجود دارد میزان ظرفیت باتری آن است. گوشی S10e بین همه اعضای خانواده‌اش کمترین میزان ظرفیت باتری را دارد.

گلکسی S10e دارای ظرفیت باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپر است. این در حالی است که گلکسی S10 و گلکسی S10 پلاس هر کدام به ترتیب دارای ۳۴۰۰ میلی‌آمپر و ۴۱۰۰ میلی‌آمپر هستند. ظرفیت باتری این گوشی کامپکت به میزان قابل توجهی کمتر است. فقط چند روز از آزمایش‌های گوشی S10e می‌گذرد، اما نتایج بعضی از ویژگی‌های این دستگاه منتشر شده است. طبق این نتایج متاسفانه طول عمر باتری این دستگاه در مقابل گوشی‌های دیگر از حد متوسط هم ضعیف‌تر است. در ادامه میزان مصرف باتری گوشی‌های مختلف را در شرایط یکسان مشاهده می‌کنید:

.

در این آزمایش گلکسی S10e توانسته است ۷ ساعت دوام بیاورد. بر اساس این نتیجه ما می‌توانیم بگوییم که اگر استفاده شما از گوشی در طول روز محدود باشد تا آخر شب هم نیاز به شارژ دوباره آن نخواهید داشت، اما اگر زیاد استفاده کنید نیاز دارید بار دیگر دستگاه خود را به شارژ متصل کنید، زیرا باتری آن به سرعت تخلیه می‌شود.


بیشتر بخوانید: محصولات آینده اپل دنیا را شگفت‌زده خواهد کرد +جزئیات


انتهای پیام/

اطلاعات جدیدی از باتری گوشی گلکسی S10e لو رفت

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار