مشکلات ناشی از آبگرفتگی دو مجتمع مسکونی بر اثر بارندگی‌های اخیر در منظریه شهرکرد بررسی شد.

آبگرفتگی دو مجتمع مسکونی در منظریه شهرکرد بررسی شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، به دنبال بارش‌های اخیر، جوشش چشمه‌ها و قنوات و آبگرفتگی برخی معابر و منازل مسکونی در محله منظریه شهرکرد، نشست بررسی رفع این مشکلات تشکیل شد.

جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: محله منظریه شهرکرد با دارا بودن بیش از ۱۲ هزار نفر جمعیت و قابلیت افزایش تا ۴۰ هزار نفر، نیازمند تعیین تکلیف درخصوص مدیریت است.

وی افزود: باید برای رفع مشکلات و کاستی‌های موجود در حوزه شهری و عمرانی، یک مدیریت واحد انتخاب شود.

مردانی با انتقاد از کم‎کاری در تأمین زیرساخت‌های اولیه از جمله جوی و جدول استاندارد، فضاسازی و همچنین تجهیز امکانات رفاهی، تفریحی و فرهنگی در منظریه شهرکرد، افزود: طی چند ماه آینده باید برنامه‌های توسعه‌ای در این محله اجرایی شود.

داریوش حسینی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تاکنون ۲۳ کیلومتر جوی و جدول، پنج باب مدرسه، سه مرکز درمانی و سه باب مسجد در این محله احداث شده است.

نورالله غلامیان شهردار شهرکرد هم با انتقاد از اجرای برخی زیرساخت های غیر کارشناسی در این محله گفت: در طرح مطالعاتی واگذاری زمین به علت توجه نکردن به چشمه‌های فصلی، تعدادی ساختمان بر روی یک چشمه خشک احداث گردید که بارندگی های اخیر موجب جوشش این چشمه و آبگرفتگی دو مجتمع مسکونی شد.

انتهای پیام/خ

آبگرفتگی دو مجتمع مسکونی در شهرکرد

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار