استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگر آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد به طور قطع بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود که بخشی از آن مربوط به امنیت و بخشی با کارجهادی اتفاق می‌افتد.

غلامعلی حیدری در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: سبزپوشان نیروی انتظامی پرتلاش و مصمم در راستای مقابله با جرایم و آسیب‌های اجتماعی در صحنه حاضر هستند.

وی افزود: نیرو‌های فراجا در شرایط مختلف اقلیمی جان بر کف برای برقراری امنیت تلاش می‌کنند که شهید جلیل پیران نمونه بارز از ایثارگری کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت در کشور است.

حیدری اضافه کرد: اگر آسیب‌های اجتماعی کاهش یابد به طور قطع بسیاری از مشکلات جامعه برطرف می‌شود که بخشی ازآن مربوط به امنیت و بخشی با کارجهادی اتفاق می‌افتد.

وی بیان داشت: با همکاری که همه دستگاه‌های اجرایی با فراجا دارند، تلاش می‌شود آسیب‌های اجتماعی در جامعه به حداقل برسد.

حیدری با اشاره به جان‌فشانی شهدای گرانقدر این سرزمین گفت: شهدا با تقدیم جان شیرین خود امنیت، آرامش و سربلندی را کشور به ارمغان آوردند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: امروز به واسطه هدایت‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، ایثارگری‌های شهدا و پشتیبانی ملت ایران کشور با پیشرفت‌های قابل توجهی روبرو بوده است.

حیدری با تقدیر از خدمات مجموعه نیروی انتظامی در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی با تعهد، شجاعت و مسئولیت‌پذیری خود نقش موثری در برقراری امنیت و آرامش در جامعه داشته‌اند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رییس جمهور شهید افزود: آیت الله رئیسی شخصیتی بود که با کار جهادی، ارتباطات خارجی را ارتقا و در کمتر از سه سال خدمت ۵۰ سفر استانی داشت.

حیدری با تاکید بر اینکه سفر‌ها و مصوبه‌های استانی سند توسعه و پیشرفت استان به شمار می‌روند گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، تامین آب پایدار، بهبود وضعیت جاده‌ها و تامین زیرساخت‌های درمانی و فرهنگی تنها بخشی از اقدام‌های ماندگار رییس جمهور شهید در چهارمحال و بختیاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش نرخ بیکاری در استان افزود: در ابتدای دولت نرخ بیکاری استان نزدیک ۱۴ درصد بود که در سه ماهه ابتدای امسال به هشت درصد رسید.

وی خستگی‌ناپذیری و مردمی بودن را از خصوصیت‌های رییس‌جمهور شهید عنوان کرد و گفت: برپایی اردو‌های جهادی، راه‌اندازی میز‌های خدمت و سفر‌های شهرستانی از جمله دیگر گام‌های مهم رییس جمهور شهید برای خدمت رسانی به مردم بود.

حیدری با اشاره به اعتبارات مصوب سفر‌های استانی دولت به چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با تخصیص و جذب این اعتبارات در استان ریل‌گذاری مطلوبی برای رسیدن به توسعه و پیشرفت انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار