سرهنگ نوربخش گفت: به موتور سیکلت‌ سوران توصیه می‌شود ضمن استفاده از کلاه ایمنی به نکات راهنمایی و رانندگی نیز توجه کنند.

سرهنگ غلامعلی نوربخش با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در جاده‌ها و راه‌های روستایی و شهری و فوت برخی از سرنشینان، اظهار داشت: برای پیشگیری از این حوادث لازم است از رخداد تخلفات رانندگی که منجر به وقوع تصادفات می‌شود، جلوگیری شود.

وی افزود: مسافران که با خانواده‌های خود وارد این استان می‌شوند و در جاده‌ها تردد دارند، باید موارد ایمنی را در مسیر‌هایی که با آن آشنایی چندانی ندارند، مورد توجه قرار دهند.

سرهنگ نوربخش اضافه کرد: همچنین به موتورسیکلت‌سورانی که این روز‌ها به دلیل شرایط آب و هوایی و گرما از این وسیله، برای ایاب و ذهاب استفاده می‌کنند، توصیه می‌شود از کلاه ایمنی استفاده کنند و رعایت مسائل ایمنی را مد نظر قرار دهند چراکه با ادامه این وضعیت و دقت نکردن در رانندگی شاهد حوادث ناگواری در جاده‌های استان خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: به رانندگان استان و مسافران توصیه می‌شود در روز‌های پیشِ رو و آخر هفته رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار قرار دهند، چون این موضوع عامل بسیاری از تصادفات خصوصاً در حوزه برون‌شهری و به‌ویژه مسیر‌های شهرکرد به شلمزار، شهرکرد به فارسان، بروجن به لردگان، بوده است.

سرهنگ نوربخش بر بستن کمربند ایمنی تاکید کرد و ادامه داد: کمربند ایمنی می‌تواند در بسیاری از حوادث از شدت جراحات بکاهد، همچنین رانندگان در صورت وقوع خستگی و خواب‌آلودگی توقف کرده و استراحتی کوتاه‌مدت داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار