رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات رسانی ۸۱ موکب اربعین در مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در گفتگو با خبرنگار  حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین آمار مربوط به خدمات‌رسانی موکب‌های اربعینی در استان خوزستان اظهار کرد: هم اکنون ۸۱ موکب با ظرفیت خدمات رسانی به ۱۱۰هزار نفر مشغول به فعالیت هستند.

خدمات رسانی ۸۱ موکب در مناطق سیل‌زده خوزستان

وی افزود: ۲۰ موکب نیز با ظرفیت۵۰ هزار نفر در حال استقرار در مناطق مشخص شده در استان خوزستان هستند.

پلارک تصریح کرد: ۳۰ موکب دیگر نیز با ظرفیت خدمات رسانی به ۱۰۷ هزار نفر هم اکنون در مسیر بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امروز و فردا در محل مستقر شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات اظهار داشت: ۷۹ موکب دیگر با ظرفیت خدمات رسانی به ۳۰۴ هزار نفر برای اعزام به خوزستان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی یادآور شد: در پی صدور بیانیه سردار سلیمانی برای گسیل موکب‌های اربعینی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان، شاهد افزایش حضور جهادی و خالصانه دوستداران اهل بیت علیهم السلام در مناطق بحرانی هستیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه تجربه خادمان و مدیران موکب‌ها در میزبانی از زائران اربعین پشتوانه خوبی برای بهره‌گیری از این ظرفیت در شرایط بحرانی است اظهار داشت: از آنجا که این ماموریت در پی شرایط اظطراری و پیش‌بینی نشده به موکب‌ها سپرده شده است، نیازمند پشتیبانی مردم هستیم.

پلارک افزود: این موکب‌ها یک ماه در مناطق سیل‌زده خوزستان و لرستان به هموطنان خدمات خواهند داد.

انتهای پیام/

افزایش موکب‌های فعال در مناطق بحرانی خوزستان به ۸۱ موکب

برچسب ها: عتبات عالیات ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار