مردم نوعدوست و خیر روستای سمسکنده علیا کمک‌های نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان آق قلا در استان گلستان را به پایگاه‌های هلال احمر مستقر در مساجد صاحب الزمان و امام موسی کاظم این روستا تحویل می‌دهند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  مردم خیر و نوعدوست مازندران علاوه بر کمک رسانی نقدی و غیر نقدی به سیل زدگان استان به سیل زدگان استان گلستان به ویژه شهر آق قلا نیز کمک رسانی می‌کنند.
 
مساجد نیز مانند ۸ سال دفاع مقدس پایگاه‌های مطمین برای جمع آوری کمک های، مردمی هستند.
 
حسین افشاری مسئول روابط عمومی دهیاری روستای سمسکنده علیای ساری،  با بیان اینکه مردم این روستا همیشه در کار‌های خیر و انسان دوستانه پیش قدم هستند گفت:کمک‌های مردم روستای سمسکنده علیا به سیل زدگان آق قلا در استان گلستان به مدت ۴ روز است که در مساجد صاحب الزمان و امام موسی کاظم (ع) این روستا در حال جمع آوری است.
 
وی افزود:کمک‌های نقدی پس از تبدیل به کمک‌های غیر نقدی و کالا‌های ضروری مانند پتو، پوشاک و آب معدنی پایان هفته به صورت مستقیم در مناطق سیل زده در شهر و روستای آق قلا در استان گلستان میان آسیب دیدگان از سیل براساس نیاز هر خانواده توزیع می‌شود.
 
افشاری با بیان اینکه کمک‌های مردمی با همکاری دهیاری، شورای اسلامی، پایگاه بسیج با خانه هلال احمر در مساجد این روستا در حال جمع آوری است گفت: مردم خیر این روستا سال گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را در ۲ مرحله به مناطق زلزله زده سر پل ذهاب نیز ارسال و گروه نوروزخوانی خانه هنر‌مندان این روستا در آن مناطق نوروز خوانی و هدایای جمع آوری شده از روستا‌های سمسکنده علیا و قرتیکلا را نیز میان زلزله زدگان توزیع کردند.
 
انتهای پیام/آ
 

مساجد محل مطمین برای جمع آوری کمک‌های مردمی

برچسب ها: هلال احمر ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار