معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان زنجان، همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم جامعه در استان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد.

ضرورت همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم جامعه حمزه پور معاون ورزشی اداره ورزش و جوانان استان زنجان گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ در حوزه ورزشی برنامه‌های مختلفی پیگیری خواهد شد، اظهار کرد: همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم جامعه در استان یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به افزایش آمار بیمه شدگان ورزشی در استان، تصریح کرد: تعداد بیمه شدگان ورزشی استان از ۴۷ هزار نفر به حدود ۵۳ هزار نفر رسیده که رشد قابل توجهی را در سال گذشته نشان می‌دهد.

وی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوان استان را در سال جدید عمومی سازی و همگانی کردن ورزش در بین مردم و به ویژه روستاییان عنوان داشت
 
این مقام مسئول  ابراز کرد: برای جوانان و مردم در روستا‌ها برنامه‌های ویژه از جمله برگزاری المپیک ورزش روستایی و تجهیز هرچه بیشتر خانه‌های روستایی را در نظر داریم.
 
انتهای پیام/آ
 


همگانی کردن ورزش در بین آحاد مردم استان از اصلی ترین برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.