۴ هزار خانوار سیلزده مازندرانی تاکنون کمک‌های معیشتی بلاعوض دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حسن خیریان‌پور معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شرق استان مازندران در شهرستان بهشهر با بیان اینکه یکی از موارد کمک به سیلزدگان پرداخت معیشتی بود، گفت: تا کنون ۴هزار سیلزده استان از کمک‌های بلاعوض معیشتی برخوردار شدند و بقیه نیز به تدریج از این کمک‌ها بهره مند می‌شوند.

وی افزود: در مجموعه استانداری مازندران نیز با دستور استاندار سیاست گذاری انجام شده تا با به کارگیری تمامی ظرفیت‌های بیمه‌ای و بانکی استان به بازسازی نقاط حادثه دیده و جبران خسارات ناشی از سیل سرعت بیشتری ببخشیم.

معاون برنامه ریزی و بودجه استاندار مازندران گفت: برای برنامه‌ریزی دقیق جبران خسارات باید آمار خسارات در ۴ حوزه به صورت دقیق و کامل توسط مسئولین ادارت در کوتاه‌ترین زمان این آمار را را اعلام کنند.

خیریان‌پور افزود: نباید از کمک‌های مردمی و بخش‌های خصوصی در این بازسازی‌ها غفلت کنیم و باید کمک‌ها و تشکلات مردمی را پای کار بیاوریم و از ظرفیت آن‌ها کمک بگیریم تا ان‌شاءالله با مدیریت درست دولت خسارات هر چه سریعتر جبران شود.

انتهای پیام/ک


پرداخت کمک معیشتی به سیلزدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار