این روزها یکی از عوامل اصلی تصادفات جاده‌ای گرفتن سلفی و یا بازی با گوشی در حین رانندگی است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت به اطلاعات، آمار قربانیان استفاده از این فناوری بروز نیز رو به افزایش است. گوشی‌های هوشمند تبدیل به ابزاری برای سرگرمی و پر کردن اوقات شده است که خیلی‌ها استفاده صحیح از آن را بلد نیستند.

در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید از لحظه پخش زنده یک سانحه؛ چهار جوان به همراه یک کودک عزم سفر کرده بودند و در جاده از خود فیلم می‌گرفتند تا اینکه گوشی به دست راننده رسید، او بی‌توجه به اینکه در حال رانندگی است و هر لحظه احتمال خطر وجود دارد شروع به عکس سلفی گرفتن کرد.

این احمال‌کاری باعث شد تا راننده متوجه مانعی که در روبه رویش قرار داشت نشود و با آن برخورد کند؛ زمانی که این حادثه رخ داد گوشی موبایل از دست راننده به زمین افتاد اما او همچنان از صحنه فیلمبرداری می‌کرد.

انتهای پیام/

باز هم سلفی گرفتن دردسرساز شد

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
حسن ج
۱۸:۴۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
اونی که شما اول فیلم دیدین راننده سمت راسته بخاطر اینه که دوربین جلو مثل آینه عمل میکنه ولی آخر فیلم کاملا راننده و فرمان اتومبیل کاملا مشخصه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
خوب که چی حالا؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۱۰:۴۹ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
خیلی وحشتناک بود....
در جواب دوستمون که گفته کجا گوشی دست راننده بود
بله گوشی دست راننده بود چون در هند ماشینها فرمانشون در سمت راست هست و همون ابتدای فیلم هم میتونی فرمان رو در سمت راست مشاهده کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
عزیز جان کجا گوشی دست راننده بود .
آخرین اخبار