معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: از ابتدای نوروز امسال تا کنون ۱۴ هزار و ۷۱۶ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی مستوفیان معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی با بیان این که از ابتدای نوروز امسال تا کنون ۱۴ هزار و ۷۱۶ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند، گفت: از این تعداد بازدیدکننده ۷۰۷ نفر در روز گذشته و در ۱۵ فروردین ماه به موزه‌های استان آمدند.

وی افزود: ۵ موزه در سراسر استان میزبان مسافران است و با هدف ارائه خدمات هر چه بیشتر به مسافران و نیز رفاه حال آنان ساعت کار موزه‌ها از ۹ صبح تا ساعت ۱۹ به صورت یکسره تعیین و البته در روز‌هایی از نوروز نیز به دلیل استقبال گردشگران تا ساعت ۲۲ تمدید شد.

مستوفیان گفت: موزه باستان شناسی و مردم شناسی مفخم، موزه قلعه جلال الدین گرمه، موزه تاریخ شهر و مردم شناسی در شهر‌های فاروج، شیروان و جاجرم از جمله این موزه‌ها هستند.

وی اظهار کرد: استان خراسان شمالی با آمادگی کامل برای میزبانی از گردشگران و مسافران در حوزه آثار و مجموعه‌های تاریخی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از بازدیدکنندگان نوروزی صورت گرفت.

انتهای پیام / ب.

بازدید بیش از ۱۴ هزار نفر از موزه‌های خراسان شمالی

برچسب ها: میراث فرهنگی ، موزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.