دبیرستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا کنون ۲۹ هزار و ۷۷۳ نفر در استان اقامت داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حبیب یزدان پناه مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی   و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: از ابتدای سفر‌های نوروزی تاکنون ۲۹ هزار و ۷۷۳، نفر در استان اقامت داشتند که از این تعداد، ۲ هزار و ۷۰۴ نفر روز گذشته در استان اقامت و اسکان داده شدند.

وی با اشاره به شرایط آب و هوا و جوی پیش آمده در سراسر استان‌های کشور افزود: تمام تمهیدات لازم برای اسکان مناسب گردشگران و مسافران نوروزی در خراسان شمالی اندیشیده شده است و ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان شمالی برای ارائه خدمات شایسته به تمام مسافران آمادگی کامل دارد.

یزدان پناه با بیان اینکه خراسان شمالی برای گردشگران و علاقه‌مندان به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری مقصد بکر و جذابی است، گفت: در نوروز امسال با برگزاری نوروزگاه‌ها در نقاط مختلف شهرستان‌های هشتگانه استان در تلاش برای معرفی این جاذبه‌ها و فرهنگ غنی استان هستیم.

وی افزود: از زمان آغاز فعالیت این ستاد برای نوروز ۹۸ تا کنون، ۱۰۶ هزار و ۹۶۴ نفر از هموطنان و گردشگران از مراکز تفریحی، تاریخی و . . . بازدید داشتند.

یزدان پناه با تأکید بر انجام بازرسی و نظارت مستمر بر فعالیت تأسیسات گردشگری استان در ایام نوروز، اظهار کرد: در این مدت ۴۴۵ مورد بازدید به منظور ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان انجام شده است.

انتهای پیام / ب 

اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.