طراحی اولیه گوشی منعطف لنوو منتشر شد +تصاویر

به تازگی اولین طراحی گوشی منعطف لنوو در فضای مجازی منتشر شده است که اطلاعات تازه‌ای از این محصول به دست می‌دهد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که تب گوشی‌های تاشو در دنیای تکنولوژی همه گیر شده است. کمتر شرکتی پیدا می‌شود که به طراحان این نوع دستگاه‌ها نپیوسته باشد و کمتر کاربری وجود دارد که از این تکنولوژی جدید خبری نداشته باشد. اکنون شرکت دیگری نیز به جمع طراحان گوشی‌های منعطف پیوسته است.

در سپتامبر ۲۰۱۸، شرکت Lenovo در WIPO (دفتر جهانی حقوق مالکیت معنوی) یک الگو جدید برای گوشی تلفن همراه احتمالی خود ثبت کرد. این الگو یک گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن در جهت عمودی است. این طرح با باقی گوشی‌های منعطف طراحی شده متفاوت است زیرا بیشتر آن‌ها در جهت افقی خم می‌شوند. این گوشی تا حدودی به گوشی هوشمند Razr موتورولا شباهت دارد؛ زیرا دارای صفحه نمایش ثانویه است.

در ادامه این طراحی جذاب را مشاهده می‌کنید. این طراحی گوشی را نشان می‌دهد که به صورت افقی تا می‌شود. این نوع طراحی پیشتر نیز مشاهده شده بود اما در این گوشی بهتر روی آن کار شده است.

طراحی اولیه گوشی منعطف لنوو منتشر شد

این گوشی دارای یک لولای بزرگ در پشت خود است که به شما اجازه می‌دهد تا نقطه تا شدن را انتخاب کنید. با انتخاب این نقطه شما می‌توانید این گوشی را به صورت نصفه یا تقریبا کامل تا کنید. به این ترتیب بخشی از صفحه نمایش قابل مشاهده و قابل استفاده است. این ایده یادآور طراحی شارپ است که ما هفته گذشته آن را دیدیم.

طراحی اولیه گوشی منعطف لنوو منتشر شد

به نظر می‌رسد حاشیه‌های این دستگاه به اندازه‌ای بزرگ باشند که بتوانند دوربین سلفی و سنسور‌های معمولی را در خود جای دهند. در پشت آن نیز تنها یک دوربین وجود دارد. البته، این فقط یک طراحی اولیه است و اگر پروژه تلفن تاشو این شرکت موفق باشد می‌تواند پس از عرضه تغییر کند.


بیشتر بخوانید: نوت بوک ایر ۱۲.۵ اینچی هوآوی به زودی عرضه می‌شود


انتهای پیام/

اولین طراحی گوشی تاشو لنوو منتشر شد

برچسب ها: فناوری ، لنوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار