طبق خبری که شرکت شیائومی به تازگی منتشر کرده است فروش دستگاه ردمی نوت ۷ از مرز ۴ میلیون دستگاه عبور کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی همیشه در پی بهتر کردن دستگاه‌های خود است. تمرکز این شرکت بیشتر روی تولید گوشی‌های تلفن همراه است؛ به همین دلیل بسیاری از محصولات آن محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند. بیشتر کسانی که در دنیای تلفن‌های همراه اطلاعات مناسبی در دست دارند می‌دانستند که گوشی ردمی نوت ۷ بیشترین فروش را در بین هم ردیفان خود خواهد داشت. عددی که امروز این شرکت اعلام کرد نیز بسیار قابل توجه است.

این شرکت امروز تائید کرد که ۴ میلیون از این تلفن هوشمند در حال حاضر در سراسر جهان فروخته شده است. از آن جایی که عرضه این دستگاه در ماه ژانویه آغاز شده است، باید تعداد فروش ماهانه آن چیزی در حدود ۱.۳ میلیون باشد. اوج فروش این دستگاه در ۲۹ مارس شکل گرفت و در حالی که به صراحت به آن اشاره نشده است، احتمالا شامل فروش Redmi Note 7 Pro می‌شود.

فروش جهانی ردمی نوت ۷ از ۴ میلیون دستگاه گذشت

بسیاری از کاربران گوشی ردمی نوت ۷ را خیلی دوست داشتند. عمر باتری و عملکرد دوربین آن واقعا از سوی بسیاری مورد تحسین قرار گرفته است. مطمئنا راضی بودن کاربران ارتباط مستقیمی در فروش این دستگاه داشته است. هنگامی که افراد زیادی از یک دستگاه راضی هستند و عملکرد آن را خوب می‌دانند، آن را به بقیه نیز معرفی می‌کنند و به همین دلیل کسان دیگر نیز آن را خریداری می‌کنند.

شیائومی بارها توانسته است با ارائه دستگاه‌های با کیفیت و قیمت مناسب توجه بسیاری را به خود جلب کند. این استراتژی شرکت‌های چینی برای در دست گرفتن بازار دنیای گوشی‌های هوشمند است. شرکت‌های زیادی از کشور چین توانسته‌اند با این روش دنیای تکنولوژی را متحول کنند. به همین دلیل این شرکت‌ها برای  رقیبان خود خطرناک به نظر می‌رسند.


بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر


انتهای پیام/

فروش تلفن همراه جدید ردمی رقم بسیار چشمگیری داشت

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار