فواد ایزدی، عضو هیات علمی مطالعات آمریکا دانشگاه تهران، گزارشی درباره وضعیت اسفبار مردم پورتوریکو پس از طوفان آمریکا منتشر کرد.

فواد ایزدیبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از انتشار بیانیه وقیحانه وزیر امور خارجه آمریکا درباره سوءمدیریت در برنامه‌ریزی شهری و عدم آمادگی برای مقابله با بحران، فواد ایزدی عضو هیئت علمی دانشکده مطالعات جهان در صفحه توییتر خود، گزارشی از وضعیت اسفناک مردم پورتوریکو ۱۸ ماه پس از طوفان آمریکا منتشر کرد.

گفتنی است؛ در بخشی از این بیانیه وقیحانه که در سایت و صفحات اجتماعی وزارت خارجه آمریکا به اشتراک گذاشته شد، آمده است: «به قربانیان سیل‌های اخیر در ایران تسلیت می‌گوئیم. وقوع این سیل‌ها یک بار دیگر سوءمدیریت رژیم در امور شهرسازی و آمادگی در شرایط اضطراری را به نمایش گذاشت!»

ایزدی در توئیتر نوشت:

" گزارش هفته پیش واشنگتن‌پست درباره وضعیت اسفبار مردم پورتوریکو ۱۸ ماه بعد از طوفانی که منجر به کشته شدن ۲۹۷۵ نفر از اتباع آمریکا در این منطقه شد: بنابراین گزارش ۱.۳ میلیون نفر هنوز نیازمند کمک‌های غذایی هستند و دولت آمریکا حاضر نیست این نیازها را تامین کند. "

فواد ایزدی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار