مهدی محمدی تحلیلگر سیاسی و اقتصادی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تحلیلی خواندنی درباره مستند ایستگاه پایانی دروغ منتشر کرد.

#ایستگاه_پایانی_دروغ نشان داد اپوزیسیون آب بینی خود را هم نمی‌تواند بالا بکشد چه رسد به اینکه در ایران براندازی کند!

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شنبه و یکشنبه شب این هفته مستندی تحت عنوان ایستگاه پایانی دروغ از تلویزیون پخش شد. این مستند دیدنی چنان پشت پرده‌ای از فعالیت‌های روح‌الله زم، مدیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز و اپوزوسیون خارج‌نشین افشا کرد که سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی ضد انقلاب را به شوکی عظیم فرو برد و چهره‌ای واقعی از هوش پایین مزدوران ضد انقلاب را به نمایش گذاشت. مستند ایستگاه پایانی دروغ روایت نفوذ ایران به مراکز اطلاعاتی دشمن  است که نشان می‌دهد چگونه عناصر دشمن در رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار دارند.


بیشتربخوانید: دانلود مستند پایانی بر دروغ، قسمت اول / نیما زم، شاه مهره اپوزیسیون یا تفریح دستگاه اطلاعاتی ایران؟ + فیلم


پخش این مستند جنجالی با واکنش‌های بسیاری از سوی کارشناسان همراه شد. مهدی محمدی تحلیلگرسیاسی و اقتصادی هم با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش تحلیلی خواندنی در خصوص این مستند منتشر کرد.

در متن کامل این پست آمده است:

«#ایستگاه_پایانی_دروغ بسیار بیشتر از یک مستند است. این مستند به دوستان می‌گوید اوضاع بسیار تحت کنترل‌تر از چیزی است که می‌پندارند و به دشمن می‌گوید مدت هاست کنترل می‌شوند بدون اینکه خود بفهمند. ایستگاه پایانی دروغ، پایانی است بر توهم اینکه اپوزیسیون خارج از کشور آلترناتیو جمهوری اسلامی است و آغازی است بر دلهره بی پایان درون اپوزیسیون تا دریابند هرکدام و تا کجا ملعبه دست جمهوری اسلامی هستند. این مستند می‌گوید اپوزیسیون آب بینی خود را هم نمی‌تواند بالا بکشد چه رسد به اینکه در ایران براندازی کند.

ایستگاه پایانی دروغ می‌گوید نه فقط اپوزیسیون بلکه ترامپ و بولتون و پمپئو و سرویس‌های اطلاعاتی عریض و طویل آن‌ها هم سر کار هستند و رسما دارند پول مالیات دهندگان اروپایی و امریکایی را در حلقوم یک مشت دیوانه می‌ریزند. این مستند می‌گوید جمهوری اسلامی بسیار قدرتمند است حتی در ذهن کینه توز‌ترین دشمنانش و اپوزیسیون بسیار ضعیف و زبون است حتی در ذهن نزدیک‌ترین دوستان و همکاران خودش. ایستگاه پایانی دروغ صرفا یک آغاز است برای پایانی دردناک. توهم براندازی، اپوزیسیون و سرویس‌های اطلاعاتی پشتیبان آن را در معرض گوشمالی جمهوری اسلامی قرار داد. البته گوشمالی‌هایی هم هست که از تلویزیون نمی‌شود پخش کرد. آدرس آن‌ها را باید از نتانیاهو و مایک دی آندریا بپرسند».

#ایستگاه_پایانی_دروغ نشان داد اپوزیسیون آب بینی خود را هم نمی‌تواند بالا بکشد چه رسد به اینکه در ایران براندازی کند!

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
سرکارگذاشتن یک خائن کارسختی نیست وازاونجایی که خداوند دشمنان اسلام راازاحمقها قرارداده اطمینان دشمن به این عنصر خبیث هم دورازانتظارنبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
دمش گرم
واقعا همینطوری که میگن کجا این درپیتا میتونن
آخرین اخبار