مدیرکل میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی از اقامت یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر از ابتدای تعطیلات تا دوازدهم فروردین ماه در استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی در حاشیه بازدید ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور از عمارت جهانی اکبریه بیرجند گفت: ناظر عالی ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور در سفر به خراسان‌جنوبی از خدمات ارائه شده به مسافران در سه شهرستان بیرجند، نهبندان و سربیشه بازدید کرد.

وی افزود: در بیرجند از ستاد اسکان، یکی از مدارس محل اسکان مسافران نوروزی، کمپ‌های ورودی شهرها و بازارچه صنایع دستی اکبریه بازدید کردند.

رمضانی ادامه داد: بعد از بازدیدها نیز دیدگاه نسبت به انسجام دستگاه‌های عضو ستاد سفر سفرهای نوروزی خراسان‌جنوبی و خدمات ارائه شده به شهروندان مثبت بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۸ اسفند ماه تا دوازدهم اسفند ماه یک میلیون و ۳۵۰ هزار مسافر در مراکز اقامتی خراسان جنوبی چون مدارس، اسکان‌های موقت، مهمان‌پذیرها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقامت داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار