جلسه ستاد مدیریت بحران اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین با حضور معاونین این اداره، مدیران مدارس و راهبران آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی الماسی فرد مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان هرسین بر نظارت و بررسی محوطه و پشت بام مدارس جهت اطمینان از باز بودن مجاری خروج آب و همچنین انتقال اسناد، پرونده‌ها و تجهیزات مدارس به نقاط امن تاکید کرد و خواست تا از روشن بودن تجهیزات گرمایشی و وجود وسایل ایمنی اولیه جهت آماده بودن مدارس برای حضور شهروندان اطمینان یابند.

وی گفت : با توجه به هشدار‌های ستاد هماهنگی مدیریت بحران و براساس دستورات فرماندار محترم و نیز تاکیدات مدیرکل محترم آموزش وپرورش استان کرمانشاه، کلیه مراکزرفاهی، سالن‌های ورزشی و نیز مدارس سطح شهر و روستادرشهرستان، آمادگی پذیرایی از همشهریان ومیهمانان نوروزی اعم از فرهنگی وغیر فرهنگی رادارند.

وی افزود: اسکان برای کلیه عزیزان به صورت رایگان میباشد و مردم عزیز درصورت نیاز به اسکان می‌توانند با هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان، به مکان‌های مربوط به این مدیریت مراجعه کرده و اسکان موقت یابند .

 

 

انتهای پیام/د

اطمینان از باز بودن مجاری خروج آب و انتقال اسناد

 

برچسب ها: فرهنگیان ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.