مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در دور نخست تعطیلات نوروز و تا پایان روز هشتم فروردین ۹۸ یک میلیون و ۴۸ هزار و ۲۶۴ گردشگر از مناطق گردشگری، طبیعی و جاذبه‌های دست ساز این استان دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: بیش از یک میلیون و ۴۸ هزار و ۲۶۴ گردشگر از مناطق گردشگری، طبیعی و جاذبه‌های دست ساز کرمانشاه دیدن کردند

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه افزود: در مدت یاد شده، ۴۴۹ هزار و ۷۹۵ نفر در استان کرمانشاه اسکان یافته اند که ۹ هزار و ۷۸۰ نفر در هتل‌ها و مابقی در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش، مکان‌های متبرکه، سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های گردشگری شهرداری اقامت کردند.

وی با اشاره به نظارت بر عملکرد تاسیسات گردشگری و اقامتی اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۱۳۳ مورد نظارت از تاسیسات گردشگری، رستوران‌های بین راهی، واحد‌های اقامتی توسط اعضای ستاد خدمات سفر استان انجام گرفته و به ۵۵ مورد تذکر داده شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز گذشته ۱۱۹ مورد بازدید صورت گرفته که یک مورد از آن‌ها منجر به تذکر و ۷۱ فقره نیز مورد تشویق قرار گرفته اند.

 

 

انتهای پیام/د

۴۴۹ هزار و ۷۹۵ نفر در استان کرمانشاه اسکان یافته اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.