مدیر پایگاه جهانی بیستون از بازدید بیش از ۲۶ هزار میهمان نوروزی از این سایت تاریخی تا پایان روز هفتم فروردین ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صامت اجرایی مدیر پایگاه جهانی بیستون به استقبال گسترده گردشگران از نوروزگاه محوطه جهانی بیستون اشاره کرد و گفت : این نوروزگاه از ابتدای سال در محوطه میراث جهانی در قالب اجرای آیین‌های سنتی که بخشی از جشنواره کرمانشاه پایتخت نوروز ایران بود، برگزار شد.

وی با اشاره به بازدید ۲۶ هزار و ۸۰۹ مسافر نوروزی و گردشگر داخلی و خارجی تا پایان روز هفتم فروردین ۹۸، گفت : باوجود نزولات جوی در چند روز گذشته، حضور گسترده مسافران نوروزی در میراث جهانی بیستون و بازدید از کتیبه داریوش چشمگیر بوده است.

مدیر پایگاه میراث جهانی بیستون همچنین به برپایی نمایشگاه صنایع دستی اشاره کرد و افزود: غرفه‌ها و سیاه چادر عرضه صنایع دستی، سوغات، آش‌ها و شیرینی‌های محلی در محوطه جهانی بیستون برپا شده است.

اجرایی گفت: یکی از اقدام‌های انجام شده در داخل محوطه بیستون استفاده از اسب و کالسکه برای جابجایی مسافران نوروزی بود که استقبال خوبی هم از آن به شده است.

 

 

انتهای پیام/د

نوروزگاه از ابتدای سال در محوطه میراث جهانی برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.