مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، از آماده سازی چهار هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مردم و مسافران نوروزی در سطح استان و در هنگام وقوقعه سیل احتمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی و اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری، خطر وقوع سیل در بعضی مناطق و شهرستان‌های استان کرمانشاه وجود دارد که مجموعه آموزش و پرورش در کنار دیگر ارگان‌های استان، تمهیدات و مقدمات لازم را برای پیشگیری از خطرات ناشی از جاری شدن سیل را فراهم کرده است.

وی ضمن تاکید بر آماده‌باش شبانه‌روزی اعضای ستاد مدیریت بحران آموزش و پرورش گفت : مدارس، سالن‌های ورزشی و ساختمان‌های متعلق به آموزش و پرورش که در مسیر وقوع سیلاب قرار دارند را از نظر سکونت و اسناد تخلیه کرده‌ایم.

یزدان پناه افزود: به روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش سراسر استان نسبت به آماده‌سازی و راه‌اندازی سیستم‌های گرمایشی مدارس و سالن‌ها جهت اسکان مسافران نوروزی و مردم استان دستورات لازم داده شده و مدیران مدارس و سرایداران کاملا توجیه هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد: در صورت وقوع سیل احتمالی مجموعه‌ی بزرگ آموزش و پرورش استان کرمانشاه همچون گذشته در کنار مردم خواهد بود و تمام توان خود را برای حفظ امنیت، آسایش و رفاه مردم به کار می‌گیرد.

وی همچنین با اشاره به اسکان رایگان مسافران نوروزی، افزود: این اقدام مثبت آموزش و پرورش استان کرمانشاه در سطح کشور بازتاب بسایر خوبی داشته و در محافل گوناگون به عنوان یک اقدام شایسته شناخته شده‌است.

یزدان پناه در پایان گفت: اماکن اقامتی آموزش و پرورش نظیر مدارس و سالن‌ها تا هر زمان که لازم باشد در اختیار مردم و مسافران نوروزی خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

بررسی نقشه‌های هواشناسی

 

برچسب ها: محیط زیست ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.