مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۳۸ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان کرمانشاه تا پایان روز ششم فروردین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : تا صبح روز ۷ فروردین در مجموع پنج هزار و ۵۲۹ خانوار، ۱۹ هزار و ۹۰۳ نفر و ۳۸ هزار نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

وی در خصوص روند اسکان رایگان مهمانان نوروزی گفت : بعد از اعلام وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمانشاه، تعداد قابل توجهی از مدارس مرکز استان، مجموعه ورزشی وحدت با ظرفیت ۱۴۰ تخت و اردوگاه باهنر با ظرفیت ۲۴۰ تخت نیز در شهر کرمانشاه آماده پذیرش حدود ۲ هزار نفر از مسافران نوروزی به صورت رایگان هستند.

یزدان پناه در ادامه افزود: باید ۱۰۰ مدرسه در سایر مناطق و شهرستان‌ها را نیز به این آمار اضافه کرد که در سه روز گذشته ۸۱۰ خانواده با جمعیتی بیش از چهار هزار و ۶۰۰ نفر در سطح استان به صورت رایگان پذیرش شده اند و در مکان‌های سکونت موقت آموزش و پرورش استان کرمانشاه اقامت دارند.

وی در خصوص آمار اسکان مهمانان نوروزی در شهر کرمانشاه نیز گفت: تا پایان روز ششم فروردین ۹۸، تعداد سه هزار و ۲۹۷ خانواده، ۱۴ هزار و ۵۴۷ نفر و ۲۶ هزار و ۵۱۴ نفر روز در ستاد اسکان فرهنگیان شهر کرمانشاه پذیرش شده‌اند.

 

 

انتهای پیام/د

پذیرش پنج هزار و ۵۲۹ خانوار در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.