مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پذیرش رایگان بیش از شش هزار نفر تا پایان هفتم فروردین در ستاد اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مجید یزدان‌پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان شهر کرمانشاه ضمن ابراز هم‌دردی با سیل‌زدگان سراسر کشور و با اشاره به پذیرش رایگان بیش از شش هزار نفر تا پایان هفتم فروردین در ستاد اسکان فرهنگیان استان، گفت : از آغاز تعطیلات نوروزی تا شب هفتم فروردین، بیش از ۴۲ هزار نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند.

وی درباره پذیرش رایگان میهمانان نوروزی که به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، گفت : با توجه به وضعیت جوی ناپایدار و جهت رعایت حال مسافران، تا پایان تعطیلات نوروزی هرکدام از مهمانان نوروزی که تمایل داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به ستاد‌های اسکان سراسر استان از امکانات اقامتی نهاد تعلیم و تربیت به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ﺗﺄکید کرد: آموزش و پرورش استان کرمانشاه تا پایان تعطیلات نوروزی آماده پذیرایی و اسکان مسافران است و تمام تلاش ما این است، نوروزی خاطره‌انگیز را برای مهمانان استان کرمانشاه رقم بزنیم.

یزدان‌پناه از رضایت مهمانان نوروزی که در ستاد‌های اسکان فرهنگیان سراسر استان پذیرش شده‌اند ابراز خرسندی کرد و افزود: بسیار خوشحالیم که در مجموعه بزرگ آموزش و پرورش می‌توانیم گامی در جهت رفاه بیشتر مردمان سرزمین‌مان برداریم و خدمت به ملت شریف ایران را افتخار خود می‌دانیم .

 

 

انتهای پیام/د

بیش از ۴۲ هزار نفر روز در ستاد‌های اسکان فرهنگیان استان پذیرش شده‌اند

 

برچسب ها: فرهنگیان ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.