مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در صحنه‌ای به کامیابی نیا گفتم که به شفر چیزی نگوید، اما هواداران به من فحاشی کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شجاع خلیل زاده بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: من در صحنه‌ای که اتفاقی افتاد به کمال کامیابی نیا گفتم که به شفر چیزی نگوید. اما هواداران به من فحاشی کردند و این اتفاقات پیش می‌آید و آن صحنه هم پژمان منتظری بزرگتر من است و در دربی ضربان قلب‌ها بالا است و این حوادث رخ می‌دهد.

او درباره برخورد برانکو با بازیکنان گفت: برانکو به ما می‌گفت که یک مقدار آرام‌تر باشید چرا که ما یک گل جلو بودیم و نتیجه بازی دست ما بود. به هر حال به ما گفت کارت نگیریم تا در بازی بعدی حضور داشته باشیم.

پرسپولیس همواره برای قهرمانی می‌جنگد

خلیل زاده درباره اینکه برنده دربی قهرمان لیگ برتر می‌شود، بیان کرد: ما تلاش خود را می‌کنیم و برای قهرمانی می‌جنگیم. پرسپولیس همواره برای قهرمانی می‌جنگد و امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم و رتبه خود را در صدر جدول حفظ کنیم. امیدوارم آخر فصل بتوانیم هت تریک قهرمانی کنیم.

او درباره برخوردش با رحمتی در صحنه پنالتی گفت: رحمتی حرف خاصی به من نگفت و با او رفیق هستم. در دربی هر شرایطی پیش می‌آید و یکسری مسائل همواره در این بازی‌ها هست. امیدوارم بتوانیم بازی بعدی را پیروز شویم و روند خوبمان را ادامه بدهیم.

ما یک زمین تمرین داغان داریم

مدافع پرسپولیس در پایان درباره اظهارات حسینی مبنی بر تمرین کردن در زمین گل آلود خاطر نشان کرد: سید جلال حسینی حرف درستی زد و ما فقط یک زمین تمرین داریم که آن هم درب و داغان است. در این ۲ - ۳ روز هم در آب تمرین کردیم و یک جلسه تمرین درست و حسابی نداشتیم. ۴ جلسه هم در چمن مصنوعی تمرین کردیم و همه بازیکنان هم مچ‌ها و زانوهایشان درد می‌کند. استقلال ۳ - ۴ زمین تمرین دارد، اما ما یک زمین تمرین داریم و آن هم همواره گل آلود است و  همیشه در آب تمرین می‌کنیم. ما فقط نمی‌گوییم که چرا زمین تمرین نداریم و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و در یک بازی سخت ۳ امتیاز گرفتیم و این پیروزی را تقدیم هواداران خود می‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

بلیت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

هشدار پلیس به هواداران سرخابی‌های پایتخت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار