حسینی: پرسپولیس را اذیت می‌کنند/ درگیری‌ها در دربی‌ها طبیعی است

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یک ماه در چمن مصنوعی تمرین کردیم و ۳ بازی انجام دادیم و خیلی خسته‌تر از تیم‌های دیگر هستیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم در دربی پایتخت اظهار کرد: ما ممنون هواداران خود هستیم که از اول فصل ما را حمایت و کمک کردند. ۳ امتیاز خوب مقابل تیم قدرتمند استقلال بدست آوردیم. استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد. آن‌ها تلاش زیادی کردند، اما بازیکنان ما هم زحمت کشیدند و در نهایت توانستیم ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم.

خسته‌تر از تیم‌های دیگر هستیم

حسینی درباره عملکرد داور دربی پایتخت گفت: ما مشکلات زیادی داریم و چند بار هست که می‌گویند این مشکلات حل می‌شود. ما را اذیت می‌کنند. یک ماه در چمن مصنوعی تمرین کردیم و ۳ بازی در چمن مصنوعی انجام دادیم و خیلی خسته‌تر از تیم‌های دیگر هستیم، اما بازیکنان توانستند یک بازی خوب انجام بدهند و ۳ امتیاز با ارزش بدست آوریم. در همه جا ما را اذیت می‌کنند.

او درباره درگیری‌ها در دربی پایتخت بیان کرد: من خودم یک بار دیدم که درگیری شد. متاسفانه پنالتی ما را برمی گردانند و داور پشت دروازه گفت که من چیزی ندیدم و در یک متری او چنین صحنه ای رخ داد. یک درگیری شدیدی به وجود آمد و بازیکنان هر ۲ تیم عصبانی بودند. این درگیری‌ها در دربی‌ها پیش می‌آید.

ما اصلا زمین تمرین نداریم

حسینی درباره اینکه چقدر امیدوار به قهرمانی در لیگ برتر است، گفت: خیلی سخت است. ما یک بازی مقابل پیکان داریم و بعد از آن باید به مصاف الاهلی عربستان در بیرون از خانه برویم. امیدوارم بتوانیم ریکاوری خوبی داشته باشیم. متاسفانه ما اصلا زمین تمرین نداریم و نداشتن زمین تمرین ما را خسته کرده است. ما ۲ روز قبل از دربی در آب تمرین می‌کردیم و این اتفاق درست نیست و باید با این وضعیت به مصاف حریفان قدرتمند خود در آسیا برویم و امیدوارم این مسائل حل شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره دریافتی‌های این تیم خاطر نشان کرد: عرب به ما قولی داده است و روی قولش حساب کردیم و امیدوارم به تعهدات خود عمل کند.


بیشتر بخوانید:

بلیت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

هشدار پلیس به هواداران سرخابی‌های پایتخت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار