سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اکنون همه تیم ناراحت هستند و شاید فقط یک نفر خوشحال است.

شفر: همه ناراحتیم به غیر از یک نفر/ استقلال شانس قهرمانی را از دست نداده استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از شکست مقابل پرسپولیس گفت: اکنون همه تیم ناراحت هستند و شاید فقط یک نفر خوشحال است. اکنون تمامی هواداران استقلال در ایران و همه جای دنیا ناراحت هستند، چون دربی را واگذار کردیم، اما شانس قهرمانی را واگذار نکردیم و مطمئن هستم که باز می‌گردیم.

او تصریح کرد: برای رسیدن به این جایگاه در جدول سخت تلاش کردیم و فقط در یک کرنر برای دفع توپ آماده نبودیم. ما دربی را واگذار کردیم، اما مطمئنم با قدرت برمی‌گردیم.

شفر گفت: دیروز یک تیم دیگر برای دربی داشتیم، اما با مصدومیت غفوری و دانشگر تیمی دیگر برای بازی امروز روانه میدان کردم. به خاطر تمرین روی چمن مصنوعی بازیکنان ما از ناحیه زانو و عضلات دچار مصدومیت شدند. قرار بود پاتوسی پنالتی بزند، اما اسماعیلی توپ را از او گرفت و این مسئله را باید در جلسه‌ای که بین خودمان برگزار می‌شود حل کنیم.

شفر بیان کرد: ما یک تیم حرفه‌ای هستیم و نمی‌توانیم بازیکنان را به دلیل مشکلاتی که روی زانو‌های آن‌ها بوجود می‌آید از دست بدهیم.

سرمربی تیم استقلال افزود: از هواداران استقلال بابت باخت عذرخواهی می‌کنم، اما مطمئن باشید بر می‌گردیم و قبلا هم گفتم همه تیم باید برای فصل بعد حفظ شود و سال آتی به همه چیز خواهیم رسید.

شفر گفت: به داور و کمک‌ها تبریک می‌گویم و قضاوت خوبی داشتند و نباید به سمت آن‌ها حمله کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما باید ادامه دهیم و برگردیم و در رختکن به بازیکنانم گفتم که بازی را باختیم، اما در لیگ برتر شانس داریم. باید همه با هم باشیم و بازیکنان می‌توانند بابت نتیجه ناراحت باشند و گریه کنند، اما به آن‌ها گفتم برای بازی بعدی باید کنار یکدیگر بایستند و امیدوارم همه بدانند این کار شدنی است. در هر صورت شرایط سخت است و دربی بازی مهمی است و شاید به اندازه قهرمانی مهم باشد.

شفر درباره اتفاقی که روی نیمکت استقلال رخ داد گفت: مشکل این بود که قبل از بازی مصاحبه‌های بچه گانه زیاد بود. دربی خیلی سخت است. باید ساکت بود تا افراد کار خود را انجام دهند و ما نیز به کار خودمان برسیم. امیدوارم بیرون از زمین مشکلی نباشد و هواداران مثل دوست از ورزشگاه خارج شوند و نه تنها در ایران بلکه در آسیا و اروپا هم درباره این بازی صحبت می‌کنند.

او درباره اینکه رحمتی از منشا خواسته پنالتی نزند و اسماعیلی ضربه را بزند گفت: من نمی‌دانم مهدی رحمتی چه چیزی گفته است، اما دیدم پاتوسی توپ را برداشته بود و برای من مشخص بود که پاتوسی پنالتی را باید بزند.

او درباره اینکه آیا بازیکنی که پنالتی را زده جریمه می‌شود یا خیر گفت: خیر جریمه نمی‌کنم.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس یک - استقلال صفر/ تثبیت صدرنشینی با فتح دربیِ نوروزی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۸۹

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار