سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جالب است که داور چهارم دربی با متانت با نیمکت استقلال برخورد می‌کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل استقلال اظهار کرد: نیمکت حریف شلوغ بود و نسبت به هر اتفاقی به شدت اعتراض می‌کردند. آن‌ها در هر صحنه به سمت بازیکن ما حمله‌ور می‌شدند و با بازیکنان‌مان صحبت می‌کردند.

او ادامه داد: جالب اینجا بود که داور چهارم هم با متانت با نیمکت حریف برخورد می‌کرد. به نظرم اگر این اتفاق از طرف نیمکت پرسپولیس رخ می‌داد، اکنون ۲ عضو کادرفنی ما اخراج می‌شدند. همان‌طور که گفتم جالب اینجا است که داور هم عکس‌العملی نشان نمی‌داد. در هر صورت به نظرم اشکان خورشیدی خوب سوت زد و به صحنه‌ها نزدیک بود. فقط داور با ملایمت رفتار می‌کرد او فقط کم از کارت زرد خود استفاده کرد.

اگر داور به حریف کارت زرد نشان می‌داد بازی به خشونت کشیده نمی‌شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: شاید اگر داور در صحنه‌هایی که بازیکنان استقلال خطا‌های خشنی انجام می‌دادند به بازیکن حریف کارت زرد نشان می‌داد، بازی کمتر به خشونت کشیده می‌شد. در هر صورت خوشحالیم یک داور ایرانی این بازی را سوت زد و امیدواریم داوران قضاوت‌های خوب در بازی‌های آینده داشته باشند تا حق هیچ تیمی از بین نرود. خیال هواداران راحت باشد که بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بالا در ادامه فصل خواهند جنگید.

اگر خوش شانس بودیم گل‌های بیشتری می‌زدیم

خلیلی درباره ارزیابی اش از دربی پایتخت گفت: بازی خوب و پایاپای بود و ۲ تیم در صحنه‌های مختلف خطرساز بودند. تیم ما با برنامه کار کرد و همه نکات فنی تیم استقلال را کادرفنی ما آنالیز کرده بود و در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. خیلی جا‌ها بازیکنان اجازه می‌دادند استقلالی‌ها حمله کنند و تفکر تیمی ما در ضد حملات بود. شاید اگر خوش شانس بودیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به استقلال بزنیم. صحنه پنالتی‌ را ندیدم تا در این مورد صحبت کنم. گویا کارشناسان داوری هم پنالتی استقلال را درست تشخیص دادند و یک تشکر از تیم داوری می‌کنم که خیلی خوب سوت زدند. به نظرم این بازی حواشی نداشت و شاید اگر حواشی روی نیمکت استقلال نبود بازی یک مقدار آرام‌تر برگزار می‌شد.

ما سعی کردیم در نیمکت خودمان آرامش ایجاد کنیم

او درباره حواشی و اتفاقات این بازی تصریح کرد: کادرفنی و بازیکنان استقلال حواشی ایجاد کردند و این حاشیه‌ها بیشتر داخل یا بیرون و روی سکوها بود. در این بازی استقلالی‌ها بیشتر تلاش می‌کردند که از روی نیمکت حواشی را وارد داخل زمین کنند. بار‌ها دیده شد که تمامی نفرات نیمکت استقلال تا خط اوت زمین هم می‌آمدند، اما ما سعی کردیم که در نیمکت خودمان آرامش ایجاد کنیم و آرامشی که در داخل زمین داشتیم در بیرون از زمین هم کادر فنی و بازیکنانمان داشتند. البته در برخی از صحنه‌ها باید از حق باشگاه پرسپولیس دفاع کرد و جوری نباشد که اعتراضات یک طرفه باشد.

او در پایان درباره اینکه برنده دربی قهرمان لیگ برتر می‌شود، خاطر نشان کرد: من این حرف را قبول ندارم، چون بازی‌های زیادی از فصل مانده است و به طور حتم تیمی که تمرکز بالا داشته باشد و امتیازات بیشتری کسب کند قهرمان لیگ برتر می‌شود. البته تیم ما از لحاظ فرم تیمی و تاکنیکی در شرایط ایده آل قرار دارد و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم.


بیشتر بخوانید:

بلیت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

هشدار پلیس به هواداران سرخابی‌های پایتخت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار