هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلم را به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم، چون او به من گفت که امروز گل می‌زنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  احمد نوراللهی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر تیم استقلال در دربی پایتخت اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز دربی را بدست آوریم و گلم هم به مادر عزیزم تقدیم می‌کنم، چون قبل از بازی که با مادرم صحبت می‌کردم او گفت که به دلم اومده که در این بازی گل می‌زنی و همین اتفاق رخ داد.

نوراللهی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها هم باور نمی‌کردند که گل زده است، گفت: به هر حال ضربه کرنر بود و روی کرنر‌ها کار کردیم و خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم ۳ امتیاز این بازی را بدست آوریم.

او درباره اینکه بعد از پایان بازی می‌گفتند که برنده دربی قهرمان لیگ برتر است، بیان کرد: نه هنوز کار داریم، اما این بازی مهمی برای تیم استقلال و ما بود. هنوز بازی‌های سخت دیگر همانند دیدار با تراکتورسازی داریم و باید امتیاز جمع کنیم تا قهرمان شویم.

نوراللهی درباره درگیری در پایان بازی گفت: من زیاد به صحنه نزدیک نبودم و به نظرم سر صحنه پنالتی درگیری پیش آمد. بازیکنان هم با یکدیگر رفیق هستند و یک بازی جوانمردانه ارائه کردند و هواداران ۲ تیم هم از این بازی لذت بردند.


بیشتر بخوانید:

بلیت دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس

هشدار پلیس به هواداران سرخابی‌های پایتخت


انتهای پیام/ 

اظهارات نوراللهی درباره دربی پایتخت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار