مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۱۵ درصدی تردد ورودی به شهرستان سرعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی تردد سرعین به نسبت مدت مشابه سال گذشته، افزود: تردد ورودی به استان از محور‌های آستارا، سرچم، سراب، اهر، کلیبر و اسالم ۳۷۷ هزار و ۵۰۴ تردد است.

وی از ثبت ۱۴۷ هزار و ۹۵۶ تردد ورودی به سرعین در حد فاصل ۲۵ اسفند ۹۷ لغایت ۹ فروردین ماه ۹۸ خبر داد و تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده ۱۴۳ هزار و ۷۹۷ تردد خروجی نیز از سرعین به ثبت رسیده است.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان اردبیل تصریح کرد: مجموع خروج از استان از مبادی ذکر شده نیز ۳۱۳ هزار و ۵۳۹ تردد است که مجموع تردد از مبادی ذکر شده به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رحمتی افزود: با بیان اینکه بیشترین تردد در محور اردبیل- آستارا گزارش شده است، متذکر شد: آمار رفت و برگشت این محور ۲۳۷ هزار و ۷۸۳ تردد است.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده آمار تردد در کل محور‌های مواصلاتی استان که توسط ۶۴ دوربین تردد شمار ثبت شده شامل، ۴ میلیون و ۷۲۹ هزار تردد است و در مجموع ۱۲ درصد کاهش را به نسبت مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: ۱۲۰ اکیپ نوروزی، ۲۵۱ دستگاه ماشین آلات و ۴۵۸ نفر نیروی انسانی در جاده‌ها مستقر شده اند و تمامی محور‌ها باز بوده و تردد بدون مشکل در جریان است.

انتهای پیام/ح

ثبت ۱۴۷ هزار تردد ورودی به سرعین

برچسب ها: تردد ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار