مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از کاهش ۱۰ درصدی تردد در محور‌های اصلی مواصلاتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت تردد از محور‌های مواصلاتی اردبیل با بیان اینکه از ۲۵ اسفند ماه ۹۷ تا ۵ فروردین ماه سال ۹۸ بیشترین تردد در بین محور‌های مواصلاتی در محور اردبیل- آستارا به ثبت رسیده است افزود: میزان تردد رفت و برگشت در این محور ۱۵۷ هزار و ۳۹ مورد است.

وی تصریح کرد: مجموع تردد در محور‌های اصلی مواصلاتی به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد خدمات اجرایی سفر استان اردبیل گفت: در محور‌های آستارا، سرچم، سراب، اهر، اسالم و کلیبر که محور‌های اصلی را شامل می‌شود مجموع ورودی به استان ۲۵۹ هزار و ۸۵ تردد و مجموع خروجی نیز ۲۰۵ هزار و ۵۵۳ تردد است.

رحمتی متذکر شد: در محور اردبیل- سرعین نیز ورودی ۹۳ هزار و ۳۸۹ تردد و خروجی ۸۶ هزار و ۶۶۴ تردد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در بازه زمانی ذکر شده مجموع تردد در تمامی محور‌هایی که دوربین تردد شمار دارند ۳ میلیون و ۲۲۱ هزار مورد به ثبت رسیده که یک درصد کاهش به نسبت مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تاکید کرد: ۶۴ دستگاه تردد شمار در محور‌های مواصلاتی استان نصب شده که آمار تردد خودرو‌ها از طریق آن محاسبه می‌شود.

انتهای پیام/ح

بیشترین تردد مسافران نوروزی از محور اردبیل- آستارا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار