رئیس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی در وقوع حادثه سیل را تشریح کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بهمن بوچانی رئیس اداره بهزیستی سرپل‌ذهاب خدمات صورت گرفته توسط بهزیستی در وقوع حادثه سیل را تشریح کرد و گفت : به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی شدید در شهرستان سرپلذهاب با تشکیل جلسه و هماهنگی‌های به عمل آمده درستاد بحران سازمان بهزیستی اقداماتی توسط رئیس، کارکنان اداره بهزیستی وکارشناسان اورژانس اجتماعی صورت پذیرفت .

وی گفت : رئیس وکارشناسان اداره در محلات ومناطقی که در معرض سیلاب قرار گرفته وآسیب دیده بودند حضور فوری و به موقع داشتند .

بوچانی افزود : رئیس اداره در جلسه ستاد بحران استاندار ومسئولین شهرستانی در راستای برنامه ریزی وآمادگی‌های مربوطه بحران حضور یافتند .

وی افزود : انجام هماهنگی و تشکیل جلسه با مدیر کل بهزیستی به منظور ارزیابی و کنترل موثر بحران ارزیابی و شناسایی خانوار‌های آسیب دیده و به ویژه مددجویان بهزیستی اعزام نیرو‌های اورژانس اجتماعی به محلات ومناطق آسیب دیده و انجام مداخلات روانی اجتماعی و آرام سازی پس از بحران حضور میدانی رئیس اداره و کارشناسان بهزیستی در مناطق آسیب دیده شهرستان و توزیع اقلام ضروری بین مددجویان انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تشکیل جلسه و هماهنگی‌های به عمل آمده درستاد بحران

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.