مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت : با توجه به شرایط پیش آمده در سطح کشور و به طبع در استان کرمانشاه، ستاد بحران بهزیستی همسو با ستاد بحران استان در اداره کل بهزیستی تشکیل گردید .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در پی بارش‌های اخیر استان و احتمال طغیان رودخانه‌ها گفت : با توجه به شرایط پیش آمده در سطح کشور و به طبع در استان کرمانشاه، ستاد بحران بهزیستی همسو با ستاد بحران استان در اداره کل بهزیستی تشکیل گردید.

وی گفت : بررسی وضعیت مراکز نگهداری سالمندان، معلولان، کودکان و کمپ‌های ترک اعتیاد در دستور کار قرار گرفت و شرایط تمامی مراکز در صورت بروز بحران مورد بررسی قرار گرفت.

رضوان مدنی افزود : تمامی مراکز نگهداری تحت نظارت بازدید شد و راهنمایی ها، هشدار‌های لازم به مدیران مراکز ابلاغ گردید همچنین شرایط ساختمان‌ها و تمهیدات جابجایی مددجویان ساکن در مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : تیم‌های محب و جمعیت همیاران سلامت همچنین اورژانس اجتماعی به حالت آماده باش کامل درآمدند و در شهرستان‌های زلزله زده که هم اکنون دچار طغیان رودخانه‌ها شده اند به جد در حال فعالیت هستند.

رضوان مدنی گفت : وضعیت مددجویان تحت حمایت در شهرستان‌های آسیب دیده مورد بررسی قرار گرفته و جابجایی این عزیزان به کمک سایر دستگاه‌های متولی به نقاط امن انجام پذیرفت.

وی گفت : وضعیت معلولان جسمی حرکتی شدید علی الخصوص در شهرستان‌های زلزله زده توسط مددکاران در حال بررسی ست.

رضوان مدنی افزود : تنظیم اطلاعیه‌هایی به منظور آشنایی مردم با نقش بهزیستی در شرایط بروز بلایای طبیعی و معرفی خدمات به منظور بهره گیری هر چه بیشتر مردم آسیب دیده و انتشار گسترده در رسانه‌های در دسترس انجام شده است .

وی افزود : آماده باش چند مرکز به عنوان معین به منظور نگهداری موقت از گروه‌های هدف در شرایط بحرانی و شرایطی که خانواده امکان نگهداری این عزیزان را ندارد انجام شده است .

 

 

انتهای پیام/د

تیم‌های محب و جمعیت همیاران سلامت همچنین اورژانس اجتماعی به حالت آماده باش کامل درآمدند

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.