نشست مدیریت بحران بهزیستی برگزار شد و بخشنامه اجرایی این جلسه برای مدیران و مراکز غیردولتی تحت نظارت قابل اجرا است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نشست مدیریت بحران بهزیستی به ریاست رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و با حضور روسای بهزیستی شهرستان تابعه برگزار شد و بخشنامه اجرایی این جلسه به شرح ذیل برای مدیران و مراکز غیردولتی تحت نظارت قابل اجرا است .

رضوان مدنی گفت : باید توجه داشت که در مدیریت بحران اولین اصل حفظ آرامش و توجه به تمام جوانب امور تحت مدیریت است.

وی گفت : اطلاع رسانی به موقع و درست و عدم دخالت در اموری که به دستگاه مربوطه ارتباطی ندارد نشان از مسلط بودن مدیریت بحران به شرایط است.

رضوان مدنی افزود : در حال حاضر مدیریت مراکز شبانه روزی تحت نظارت بسیار حائز اهمیت است، در استان کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان‌ها و دیگر مراکز نیز در شهر کرمانشاه متمرکز هستند باید مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود : همچنین مرکز نگهداری بیماران روانی ورمنجه به دلیل دور بودن از شهر و قرارگیری در دامنه کوه باید مورد بازدید قرار گیرد و مسئولان این مرکز هشدار‌های لازم را دریافت کنند.

رضوان مدنی گفت : در صورتی که سلامت آب آشامیدنی به دلیل سیلاب دچار مشکل شود مراکز باید آب مورد نیاز را به صورت بسته‌بندی تهیه کنند که از همه گیری بیماری‌های احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت : نکته حائز اهمیت دیگر خانواده‌های مددجویان تحت پوشش در مناطق آسیب پذیر خصوصا شهرستان‌های زلزله زده هستند که در این میان معلولانی که به مراقبت‌های دارویی و توانپزشکی نیاز دارند بیشتر مورد توجه باشند.

رضوان مدنی افزود : هشدار‌های لازم به مراکز نگهداری و درمانی تحت نظارت سریعا اعلام شود.

وی افزود : روسای شهرستان‌ها مکلف به توجه بیشتر به مددجویان تحت حمایت ساکن در مناطق آسیب خیز و سرکشی از وضعیت آن‌ها هستند.

 

 

انتهای پیام/د

بخشنامه اجرایی جلسه به شرح ذیل برای مدیران و مراکز غیردولتی تحت نظارت قابل اجرا است

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.