آمد وشد خودروها در جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه نیمه سنگین است.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های هراز، کرج – چالوس و سوادکوه نیمه سنگین است.
 
وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های کیاسر ومحدوده درون شهری عادی و روان است.
 
سرهنگ علیرضا قدمی با بیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی، آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است، گفت: مسافران نوروزی در ترافیک‌های سنیگن و نیمه سنگین صبور باشند و با توجه به توصیه‌های پلیس راهنمایی و رانندگی سفر ایمنی در استان سپری کنند.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران به محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های هراز و سوادکوه اشاره کرد و افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به مرزن آباد و از رودهن به آب اسک ممنوع می‌شود.
 
وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به کرج از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.
 
رئیس پلیس راه مازندران گفت: این محدودیت ترافیکی در صورت ترافیک سنگین با کمی تاخیر اجرا می‌شود و در صورت نبود ترافیک اعمال نخواهد شد.
 
سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ
 

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.