رییس پلیس راه مازندران از لغو محدودیت ترافیکی جاده‌های هراز، چالوس تا اطلاع ثانوی به دلیل ترافیک روان در این مسیرها خبر داد.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگوبا خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،با بیان اینکه همه جاده‌های استان باز است، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده چالوس روان و در جاده هراز حرکت خودرو‌ها از جنوب به شمال بصورت قطاری ایست و حرکت و پرحجم گزارش شده است.

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، هوای استان صاف و سطح جاده‌های مازندران خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: قرار بود آمد وشد انواع وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن محدوده مشاء و از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود که به دلیل روان بودن ترافیک این محدودیت به طورت مقطعی تا اطلاع ثانوی لغو شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده حجم زیاد ترافیک در جاده‌های هراز و چالوس این محدودیت ترافیکی از سر گرفته می‌شود، افزود: هم اکنون آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین از جمله تریلر، کامیون و کامیونت در جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به پیش بینی هواشناسی استان درباره ورود سامانه سرد بارشی به استان اشاره کرد و گفت: رانندگان در هنگام آمد وشد در جاده‌های استان در هنگام بارندگی به دلیل کاهش دید با سرعت مطمئنه برانند.

وی افزود: با توجه به بارش برف در جاده‌های کوهستانی به مسافران نوروزی تاکید از سفر‌های غیر ضروری تا اطلاع ثانوی خودداری کنند و زنجیر چرخ و لباس گرم و غذا به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

وی گفت: مرکز کنتزل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار