براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در تمام استان‌های کشور بارش پراکنده پیش بینی‌می‌شود.

بارش پراکنده در تمامی استان های کشور/آسمان تهران نیمه ابری استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، امروز در تمام استان‌های کشور بارش پراکنده پیش بینی می‌شود که مقدار آن در استان‌های واقع در غرب، شمال شرق، شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و زاگرس مرکزی بیشتر بخواهد بود. بارش در ارتفاعات البرز، زاگرس مرکزی و غرب کشور به صورت برف پیش بینی می‌شود.

از بعدازظهر جمعه سامانه بارشی دیگری از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در مناطقی از غرب، شمال غرب و سواحل غربی دریای خزر موجب بارش باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف می‌شود و تا ظهر شنبه در شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و دامنه‌های البرز غربی فعال است.


بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب و طغیان رودخانه‌ها در ۵ استان کشور/ مسافران تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند


از بعدازظهر روز شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود که ابتدا نوار غربی کشور را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در روز یکشنبه ضمن این سامانه بارشی در نوار غربی، گستره فعالیت آن به بخش‌هایی از مرکز و جنوب کشور می‌رسد.

طی امروز و اوایل وقت فردا در قم و مناطق جنوبی استان‌های تهران و سمنان وزش باد شدید و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور به ویژه در سیستان و بلوچستان و شرق کرمان وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در هشتم فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار