سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان صبح امروز از پست‌های راهنمایی مسافرین نورزی شهرستان سنندج و پایگاه امداد و نجات بانوان موسوم به تیم توانا بازدید کرد.

روابط عمومی  جمعیت هلال احمر کردستان در گفت و گو باخبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: سردار آزادی به همراه مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان از نزدیک، از نحوه ارائه خدمات راهنمایی به مسافرین و گردشگران بازدید و از فعالیت‌های ارلزشمند جوانان جمعیت هلال احمر در ارائه خدمات متنوع و گوناگون به مسافرین تقدیر و تشکر نمود.

فرمانده انتظامی استان در دفتر یادبود سازمان جوانان طی نوشته‌ای، خدمات جوانان جمعیت هلال احمر که خدمت به خلق و بندگی خداوند منان را برگزیده اند را ارزشمن و قابل ستایش توصیف نمود.

ضمن استقبال از راه اندازی پویش ملی بهرفت، با امضاء میثاق نامه مربوطه رسما به کمپین ملی بهرفت پیوست و از عموم مردم خواست تا با رعایت استاندارد‌های راهنمایی و رانندگی خطرات و حوادث جاده‌ای را به حداقل برسانند.

آزادی درادامه بازدید، درجمع بانوان امدادگر فعال در طرح ملی امداد و نجات نوروزی حضور پیدا نموده و از حضور امید بخش بانوان نجاتگر جمعیت هلال احمر در صحنه‌های خدمت و امدادرسانی تقدیر و تشکر نمود.

علی آزادی همچنین از خدمات جمعیت هلال احمر و برنامه انسان دوستانه آن در ایام نوروز تقدیر و تشکر کرد و با درج یادداشتی در دفتر یادمان پایگاه امداد و نجات بشرح ذیل از تلاش‌های فداکارانه نجاتگران و امدادگران جمعیت استان تقدیر نمود.

انتهای پیام/ع

فرمانده انتظامی استان کردستان به کمپین ملی بهرفت پیوست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.