مدیرعامل جمعیت هلال احمرکردستان ازبرپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی استان کردستان جهت سیل زدگان استان‌های شمال کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر  امروز در جمع خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمراستان از استقرار ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی استان کردستان جهت یاری رساندن به هموطنان سیل زده در استان‌های شمالی کشور خبرداد.

محمدباقر محمدی دراین خصوص گفت: بارندگی‌های شدید اخیر در استان‌های شمالی کشور و وقوع حوادث سیل و آبگرفتگی، زندگی عادی مردم چندین شهر و روستا در استان‌های گلستان، مازندران و تاحدودی خراسان شمالی را مختل ساخته است.

محمدی افزود:جمعیت هلال احمر در کنار سایر ارگان‌های دولتی خدمات خوبی برای کمک به آسیب دیدگان حوادث سیل در استان‌های شمالی کشور انجام داده اند، لیکن برای حاکم نمودن آرامش و برگرداندن حالت بحرانی به حالت عادی، نیاز به کمک‌های مردمی شدیدا احساس می‌شود و بهمین دلیل جمعیت هلال احمر بعنوان یک نهاد نوعدوست درزمینه ساماندهی کمک‌ها مردم پیشگام شده است.

محمدباقر محمدی در ادامه مردم ایران را یک مردم نوعدوست خواند و خاطرنشان ساخت که مردم ایران در عرصه‌های سخت و مشکلات همواره یار و یاور همدیگر بوده و در تنگنا‌ها به یاری همدیگر شتافته و در کنار یکدیگر بحران‌ها را پشت سر می‌گذارند و استان کردستان نیز در این بحران در کنار مردم گلستان و مازندران و خراسان شمالی از هیچ کمک و تلاشی فروگذار نخواهد نمود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان ضمن اشاره به برپایی چادر و ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی کردمی در سطح شهرستان‌های تابعه استان، شماره حساب ۹۹۹۹۹ بنام جمعیت هلال احمر نزد کلیه بانک‌ها جهت واریز کمک‌های نقدی مردمی اعلام کرد و همچنین اپلیکیشن #۱۱۲*۷۸۰* را جهت کمک به هموطنان سیل زده معرفی نمود.

محمدباقر محمدی همچنین از استقبال اقشار مختلف مردم و همچنین از نهاد‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی درراستای برپایی ایستگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی جهت کمک به هموطنانمان در شمال کشور تقدیر و تشکر نمود و از عموم مردم دعوت بعمل آورد که در این کار خیر بزرگ سهیم باشند.

انتهای پیام/ع

فعالیت جمعیت هلال احمرکردستان برای کمک به استان‌های سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.