در نامه رئیس کل بیمه مرکزی تأکید شد؛

تشکیل کارگروه بیمه در مناطق آسیب دیده

سلیمانی، طی نامه‌ای به شرکت‌های بیمه تأکید کرد در استان‌های سیل زده کشور کارگروه بیمه تشکیل و نسبت به «شناسایی و جبران خسارات وارده در اثر سیل به زیان دیدگان و بیمه شدگان» اقدام کنند.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از بیمه مرکزی، غلام رضا سلیمانی در نامه‌ای به مدیران عامل شرکت‌های بیمه‌ای تأکید کرد که شرکت‌های بیمه در اسرع وقت واحد‌های بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود را در کاهش آلام سیل زدگان ایفا کند.

بر اساس همین گزارش پس از وقوع سیل در برخی از استان‌های کشور، بیمه مرکزی شرکت‌های بیمه‌ای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمه‌گران ایران و رؤسای شورا‌های هماهنگی استان‌های ذی ربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال کند.


بیشتر بخوانید: صنعت بیمه اشتغالزاست/بیمه مرکزی به دنبال کاهش تصدی گری دولتی 


این گزارش می‌افزاید شماره تلفن‌های ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمه‌های غیرزندگی) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکت‌های بیمه و امور استان‌ها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای هماهنگی‌های لازم آماده پاسخگویی هستند.

 با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارت‌ها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارت‌ها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اطلاع رسانی درخصوص پرداخت خسارت ها از سوی بیمه مرکزی صورت می گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار