جمع آوری کمکهای نقدی برای کمک به سیل زدگان شمال کشور، از امروز در پایگاه های هلال احمر و نمایندگی های آن در خراسان جنوبی آغاز شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، شهریاری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: از امروز تمامی نمایندگی های جمعیت هلال احمر در شهرستان ها و همچنین پایگاه های نوروزی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی آماده دریافت کمکهای نقدی مردم نوع دوست استان و مسافران خواهند بود.

وی با بیان اینکه این کمک ها برای بازسازی منازل تخریب شده صرف خواهد شد افزود: هم اکنون نیاز به جمع آوری اقلام و کالا نیست و تنها کمک های نقدی مردم و نیکوکاران جمع آوری می شود.

شهریاری ادامه داد: علاوه بر شعب و پایگاه های هلال احمر، شماره حساب 99999 نزد تمامی بانک ها به نام جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمکهای نقدی مردم خواهد بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همچنین گفت: مردم می توانند از طریق شماره گیری سامانه #112*780* هم به سیل زدگان شمال کشور کمک کنند.
شهریاری همچنین در پایان به سواستفاده برخی ازافرا دسودجو در فضای مجازی برای کمک به سیل زدگان اشاره کرد و از مردم خواست تنها کمک های خود را به سازمان های رسمی همچون هلال احمر، بسیج و کمیته امداد اهدا کنند.

انتهای پیام /  ط ا

دریافت کمک های نقدی مردم   از طریق شماره حساب 99999 

 

برچسب ها: هلال احمر ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.