مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:فردا ۵ نقطه از استان تحت پوشش دیجیتال قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:فردا ۵ نقطه از استان خراسان جنوبی تحت پوشش دیجیتال قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مناطق جدید تحت پوشش شبکه دیجیتال در استان افزود: فردا در منطقه خان و مناطق اطراف شهرستان درمیان، روستای کره و خنج واقع در شهرستان قاینات و دو روستای تپه طاق و ماه دره واقع در شهرستان طبس این کار انجام خواهد شد.

آیینه دار با اشاره به اینکه برای این مناطق تاکنون ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت:میانگین پوشش دیجیتال در استان از میانگین کشوری ۸ تا ۱۰ درصد کمتر است اما با این حال با افتتاح پوشش دیجیتال در فردا، ۸۶ درصد پوشش دیجیتال در استان وجود دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی با اشاره به وجود ۳۹۵ ایستگاه دیجیتال در استان افزود: تاکنون ۴۶ مکان تحت پوشش این شبکه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه رسانه استان در مراکز تراز اول مطرح است، گفت: در سال ۹۶ در حوزه‌ سیما ۶۲ درصد مخاطب داشتیم که امسال به ۷۳ و نیم درصد رسیده است.

آیینه دار در خصوص میزان رضایت مردم از برنامه‌های سیما افزود: امسال این میزان رضایت ۱۱ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به برنامه‌های صدا و رادیو گفت: در این حوزه امسال ۳۹ و نیم درصد مخاطب و بیش از ۹۰ درصد رضایت مردمی را داشته ایم.

وی در خصوص ویژه برنامه‌های نوروز رادیو افزود: از ۲۸ اسفند ماه برنامه‌ای با عنوان بوی بهار به صورت زنده در دو نوبت صبح و عصر پخش خواهد شد که انعکاس حال و هوای مردم در سال تحویل است.

آیینه دار اظهار کرد: برنامه شاد و مفرح با عنوان (بیا که نوروزه) هر روز صبح در ایام نوروز به مدت ۲ ساعت پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی بیان کرد: برنامه نونوار نیز در بخش عصرگاهی پخش خواهد شد که به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان می‌پردازد.

وی عنوان کرد: در بخش شامگاهی نیز ویژه برنامه‌ای تحت عنوان مژده عید با محوریت موسیقی‌های عیدانه شکل خواهد گرفت که در آن به موسیقی‌های خراسان جنوبی پرداخته خواهد شد.

آیینه دار گفت: برای مرکز استان برنامه‌ای تحت عنوان گل گشت تولید شده است که ساختار ترکیبی-نمایشی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان جنوبی در خصوص برنامه‌های تولیدی استان افزود: نوروز دوست داشتنی هر روز به مدت ۴۵ دقیقه پخش خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های تأمینی در استان گفت: شکر شکن، شکوفه‌های بهاری و بومرنگ از جمله این موارد است.

آیینه دار در خصوص برنامه‌های حوزه‌ سیما نیز افزود: برنامه نونوار به مدت ۲۴۰ دقیقه و برنامه‌ شب‌های زعفرانی به مدت هزار و ۲۰ دقیقه خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اظهار کرد: امسال برای بخش صبحگاهی برنامه صبحانه به صورت ویژه برنامه پخش خواهد شد که برای تولید این برنامه هلال احمر و شهرداری پشتیبانی محتوایی خواهند کرد.

وی با اشاره به برنامه صد فرسخ گفت: این برنامه ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به شناساندن روستا‌های استان خواهد پرداخت.

آیینه دار با اشاره به پخش بخش خبری ۲۰ در ایام نوروز افزود: باز پخش این بخش خبری صبح روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/غ

۸۶ درصد استان تحت پوشش دیجیتال 

برچسب ها: صدا و سیما ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار