همه تمهیدات لازم برای برای پذیرایی از گردشگران و مسافران نوروزی در خراسان جنوبی مهیا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عربی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درفرش قرمز خراسان جنوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی جلسه کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز ۳۰ نوروزگاه در سطح استان فعال است و ۲۷۸ بازارچه و نمایشگاه صنایع دستی نیز در سراسر استان گشایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر تخت در فضا‌های رسمی از جمله هتل‌ها و مهانپذیر‌ها برای اسکان مسافران نوروزی فراهم شده است افزود: علاوه براین‌ها ۵۰۰ سوئیت هم توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز در نظر گرفته شده است.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف گنندگان سازمان صمت استان نیز به مرحله دوم گشت‌های نوروزی که از اول اسفندماه شروع شده است اشاره کرد و گفت : از ابتدای اجرای طرح نوروز ۹۸ بالغ بر ۹ هزار ۵۰۰ مورد بازرسی انجام و در این زمینه بیش از ۱۵۰ میلیون تومان از فروشندگان متخلف به شاکیان برگشت داده شده است.

تهوری به عرضه میوه شب عید اشاره کرد وافزود: سیب و پرتقال به میزان لازم ذخیره سازی شده است که در روز‌های پایانی سال توزیع انجام می‌شود.

سرهنگ سرفرازی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هم از آمادگی پلیس در حوزه‌های مختلف خبرداد و گفت: با توجه به روز‌های پایانی سال و ایام تعطیلات نوروزی مردم مراقبت کنند تا در دام افراد کلاهبردار و سارق چه از طریق فضای مجازی و چه از طریق سرقت از منازل قرار نگیرند.

آینه دار مدیرکل صدا و سیما و مسئول کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امورفرهنگی و فضای مجازی ستاد ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر استان نیز با اشاره به اینکه باید اطلاع رسانی‌ها مدیریت شده باشد گفت: همه باید تلاش کنیم توانمندی‌ها و قابلیت‌های استان خراسان جنوبی به خوبی به مردم کشور و مسافران نوروزی نشان داده شود.

انتهای پیام/ک

فرش قرمز خراسان جنوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار