استاندار اسبق تهران مطرح کرد؛

لزوم استفاده هرچه بیشتر از جوانان در پیشرفت کشور

مقیمی گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی به حضور و توانایی جوانان داشته اند برای اینکه از ظرفیت آنان در کار‌ها بیشتر استفاده شود.

لزوم استفاده هرچه بیشتر از جوانان در پیشرفت کشوربه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین مقیمی استاندار اسبق تهران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب صادر شده، افزود: مرحله پر فراز و نشیبی را در طول ۴۰ سال گذشته سپری کرده ایم که شرایط خاص خود را داشت و اقدامات و الزاماتی هم که در راستای تحقق اهداف عالیه انقلاب واجب بود، همگی انجام شد.

وی ادامه داد: ما بعد از ۴۰ سالگی انقلاب وارد یک مرحله جدید شده ایم و با توجه به نوع برخورد‌ها و مخالفت‌هایی که با ما می‌شود و اهداف و سیاست‌هایی که داریم، در آغاز دهه پنجم انقلاب نیز باید با توجه به اقتضائات و شرایط موجود، خودمان را برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب آماده کنیم.

استاندار پیشین تهران اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، رهبر معظم انقلاب تاکید فراوانی به حضور و توانایی جوانان داشته اند برای اینکه از ظرفیت آنان در کار‌ها بیشتر استفاده شود و در امور دخالت شان دهیم و جوانان هم خود را آماده کنند تا بتوانند مسئولیت‌های خطیر موجود را بپذیرند.

مقیمی یادآور شد: وقتی از جوانان سخن می‌گوییم، منظور آن‌هایی هستند که از نظر تلاش و کوشش خود را آماده کرده و اعتقاد به آرمان‌های جمهوری اسلامی دارند و خودشان را آماده پذیرش مسئولیت‌ها کرده اند.

وی عنوان کرد: در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب بیشتر روی استفاده از ظرفیت جوانان و تکیه بر دانش‌های علمی که بتوانیم کشور را به اهداف خود برسانیم، تاکید کرده اند تا با استفاده از امکانات کشور، زمان را صرف انجام برنامه ریزی هایمان کنیم و لوازم توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور بدین ترتیب فراهم شود.

منبع: میزان

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.