تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است که تجربه یک فضای فرهنگی را می‌تواند رقم بزند.

«زندانی ها» به سینما می آیند/ «طریقه حکومت گجرخان» در سنگلج افشا می شود// فیلم تلویزیونی نداردبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «زندانی ها» به کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی مسعود ده نمکی محصول سال ۹۷ است.

این فیلم سینمایی به نوعی طنز اجتماعی است که در تیرماه ۹۷ کلیک خورد و اکنون  پس از پایان مراحل تصویربرداری و انجام مراحل فنی، در  سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

خلاصه داستان: طنز اجتماعی «زندانی ها» داستان دانشجوی جوانی است که قصد دارد برای پایان‌نامه‌اش روی تعدادی زندانی تحقیق کند. ده‌نمکی قصد دارد در این فیلم تأثیر معنویات بر زندانی‌ها را به تصویر بکشد.

تئاتر آخر هفته

نمایش «طریقه حکومت گجرخان» جدیدترین نمایشنامه مجید امرایی است که با کارگردانی مشترک امرایی و احسان ملکی اجرای عمومی خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز کرده است. این نمایش ایرانی از پنجشنبه ۹ اسفند، ساعت ۱۹:۳۰ به صحنه رفته و تا ۳۰ فروردین سال جاری اجرا خواهد داشت.

بازیگران نمایش «طریقه حکومت گجرخان» به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: زری اماد، شاهین علایی نژاد، سعید عبدالهی، فرامرز قلیچ خانی، شهرام مسعودی و میثم یوسفی.

خلاصه داستان این نمایش: خان حاکم (گجرخان) به تخت می‌نشیند، به مردم وعده‌ها می‌دهد، دیوانیان که تکلیف‌شان روشن است و... اما مردم.

کتاب آخر هفته

از جمله کتاب هایی که می توان با آن کمی خلوت کرد و پای درد دل هایش نشست، کتاب «پشت پنجره» اثر سید مهدی شجاعی است.

داستان «پشت پنجره» داستانی رئالیستی و برگرفته از یکی از مهمترین و جدی‌ترین معضلات و نیازهای کودکان امروزی است. داستانی که در فضایی غیر‌فانتزی سعی کرده با شکلی رئال و با زبانی به غایت ساده به طرح مسئله خود بپردازد و در پایان نیز برای آن راه‌حلی پیشنهاد بدهد.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «فهرست سیاه» به کارگردانی پرفلی، جمعه ۲۳ فروردین ماه ساعت ۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید سوء استفاده مالی کشور‌های تحریم کننده عراق و سازمان ملل از برنامه نفت در برابر غذا در دوران صدام را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار