عبداللهی گفت:نزدیک به۳۰۰مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است که از۲۸ اسفندماه تا ۱۵فروردین طرح اسکان نوروزی در قم اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن عبداللهی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل استان قم نزدیک به ۳۰۰ مدرسه شامل سه هزار اتاق برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است،از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین طرح اسکان نوروزی در قم اجرا می‌شود.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد: کمیته‌های تخصصی برای انجام اقدامات مناسب جهت آماده سازی مدارس برای ایام نوروز از آبان‌ماه تشکیل شده و از هفته دوم اسفند نیز به آراستگی مدارس پرداخته شده است.

وی ادامه داد: بروشور‌های فرهنگی در خصوص مسائلی از قبیل: مسائل اعتقادی و حجاب و عفاف برای توزیع در مدارس در ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

عبداللهی مهر با بیان اینکه ثبت نام اسکان در مدارس به دو صورت امکان پذیر است، افزود: یک روش ثبت نام اینترنتی است که از سوم اسفندماه آغاز شده و تا ۲۴ اسفندماه نیز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: روش دیگر حضوری است که پنج پایگاه در سطح نواحی استان قم در نظر گرفته شده است و مسافران می‌توانند برای هماهنگی به این مراکز مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

اختصاص ۳۰۰ مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در قم

برچسب ها: اسکان ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار