رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق درخت جنگلی بلوط در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، شهرام میررضایی،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر گفت: ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق درخت جنگلی بلوط در این شهرستان کشف و ضبط شد.

شهرام میررضایی اظهار کرد: نیرو‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی پلدختر در پی گشت‌های شبانه طی ۲ عملیات جداگانه ۲ دستگاه نیسان وانت حامل چوب بلوط قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: در این عملیات‌ها یک دستگاه نیسان حامل چوب بلوط قاچاق در منطقه تخت چان از توابع شهرستان پلدختر و یک دستگاه نیسان وانت دارای بار چوب بلوط قاچاق در منطقه آبسرد این شهرستان توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدخترگفت:در بازرسی از این ۲ دستگاه وانت نیسان میزان ۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی درخت بلوط قاچاق کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شد که به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

میررضایی، قطع درختان و تخریب جنگل‌ها را به معنای به تاراج بردن منابع ملی  جرم دانست و تصریح کرد:جنگل‌ها و منابع طبیعی جز میراث آیندگان است که تلاش در جهت حفاظت از این ذخایر و نعمت‌های خدادادی وظیفه‌ای همگانی است و اداره منابع طبیعی برابر قانون با قاچاقچیان در این زمینه برخوردقاطع و جدی دارد.

انتهای پیام/ب

۲.۵ تن چوب قاچاق بلوط در پلدخترکشف و ضبط شد

برچسب ها: منابع طبیعی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.