دادستان کوهدشت گفت: هرگونه ساخت‌وساز، ریختن نخاله‌های ساختمانی و تغییر اراضی کاربری در مناطق شمالی این شهرستان ممنوع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، اردشیر حسینی دادستان کوهدشت اظهار داشت: باتوجه به فصل رویش طبیعت از شهروندان تقاضا داریم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حفاظت از اراضی ملی و بهره‌مندی از طبیعت خدادادی سرزمین‌مان که سرمایه‌ی ما، فرزندان و آیندگان است همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: شهروندان با برخورداری از اخلاق زیست‌محیطی و رفتار صحیح به‌ویژه در ایام تعطیلات نوروزی می‌توانند از نعمت الهی طبیعت استفاده لازم را ببرند.

دادستان کوهدشت عنوان کرد: اهالی و طبیعت‌دوستان باتوجه به طبیعت بکر و بی‌نظیر مناطق شمالی کوهدشت (روستا‌های تنگ رشیدآباد، داوودرشید، ده‌خسرو، ده شانظر، کله گاوراه، تنگ‌قلعه، داربید و هرین خلیفه) از هرگونه ساخت‌وساز، جانمایی، پی‌کنی غیرمجاز، ریختن نخاله‌های ساختمانی و تغییر کاربری که در حریم اراضی ملی، مراتع و جنگل‌هاست خودداری کنند؛ دستگاه قضایی این شهرستان درصورت مشاهده با متجاوزین بدون مسامحه برخورد و نسبت به قلع‌وقمع آن نیز اقدام خواهد کرد.

وی بیان کرد: چنان‌چه شخص یا اشخاصی در این مناطق اقدام به ساخت‌وساز و جانمایی غیرمجاز کرده‌اند، حداکثر ظرف ۱۰ روز فرصت دارند آن‌را به وضعیت سابق اصلاح کنند؛ در غیر این صورت پس از این زمان اداره منابع‌طبیعی با حمایت و دستور قاطع دادستانی با متجاوزین به عرصه‌های منابع طبیعی به‌شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/م

ساخت‌وساز در مناطق شمالی کوهدشت ممنوع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار