مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۸۸ گروه جهادی بومی و غیر بومی به منظور کمک رسانی به مردم مناطق محروم این استان اعزام شدند.

۸۸ گروه جهادی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان   اظهار داشت: جهادگران سیستان و بلوچستان برای خدمت بی منت به محرومان و نیازمندان در آستانه سال نو ۳۰۰ پروژه با اعتبار چهار میلیارد و ۲۰۳ میلیون تومان را انجام خواهند داد.

وی تعداد جهادگران بسیجی شرکت کننده در اردو‌های جهادی ایام نوروز را ۲ هزار و ۶ نفر عنوان کرد و ادامه داد: هزار و ۴۳۸ نفر مرد و ۵۶۸ نفر زن هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جهادگران بسیجی در هشت عرصه اشتغالزایی، عمران، فنی، اقتصادی، فرهنگی، دینی و مذهبی، مشاوره‌ای و مانند آن فعالیت انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه ۱۱ ناحیه در راستای اردو‌های جهادی مشغول فعالیت هستند افزود: ۲۳ قشر بسیج دانش آموزی، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج دانشجویی و ... در این طرح فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ع

۸۸ گروه جهادی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان اعزام شدند

برچسب ها: نوروز ، بسیج سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار