یکی از بزرگان طوایف اهل سنت سیستان وبلوچستان گفت: طبق گفته امام راحل برای همگان ثابت شده که اگر "سپاه نبود کشور هم نبود" .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالعلی کرد یکی از بزرگان طوایف اهل سنت سیستان وبلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: طبق گفته امام راحل برای همگان ثابت شده که اگر "سپاه نبود کشور هم نبود" در چند روز گذشته اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی به تمام دشمنان داد و مایه غرور و افتخار ملت ایران اسلامی شد.

وی ارائه خدمات محرومیت زدایی، اشتغالزایی، عمرانی، سازندگی و ... که از سوی بسیج و سپاه به صورت رایگان در حال انجام است را امید دل محرومان عنوان کرد و گفت: اقدامات ارزنده بسیج و سپاه این روز‌ها مایه دلگرمی مردم، شده است که به عنوان نماینده عشایر این استان از زحمات و خدمات بی منت این نهاد مردمی تشکر و قدردانی می‌کنم.

این بزرگ طایفه اهل سنت استان ادامه داد: برگزاری چنین رزمایش‌هایی به دنیا می‌فهماند که ملت ایران پیرو ولایت فقیه است و از دشمنان و تحریم‌های آنان باکی ندارد، ملت ایران همیشه در بحران‌های متفاوت پشت ولایت فقیه بوده و هستند و به دشمنان گوشمالی‌های سختی در صحنه‌های متفاوت داده اند.

وی سیستان وبلوچستان را پایتخت وحدت کشور و جهان دانست و گفت: گروه‌های تکفیری بار‌ها با اقدامات ددمنشانه خود سعی بر ضربه زدن به کشور کرده اند، اما مردم ما آگاه و بصیر هستند و با اتحاد و انسجامی که دارند تاکنون سیلی زیادی به گوش دشمنان زده اند.

وی در تکمیل مطلب فوق بیان کرد: حرکت به موقع سپاه در چند روز گذشته قوت قلبی برای ملت و از سوی دیگر باعث ایجاد ترس و هراس در دل دشمنان شد.

حضور ۲۵ هزار نفری بسیجیان شیعه و سنی، مشتی بر دهان دشمنان است

میرحسین حیدری یکی دیگر از بزرگان طوایف استان در این خصوص گفت: امروز حضور شیعه و سنی در تجمع ۲۵ هزار نفری بسیج مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب زد.

وی بیان کرد: اقداماتی که بسیج و سپاه از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون در محرومیت زدایی و پیشرفت و آبادانی کشور به ویژه در این خطه انجام داده اند، روزنه‌ای از امید در دل مردم ایجاد کرده است.

حیدری ادامه داد: امروز ایران حرف اول جهان را در حوزه‌های دفاعی و موشکی می‌زند که این مایه افتخار هر ایرانی به شمار می‌رود.

خدمات بسیج و سپاه به مردم، خاری در چشم دشمنان است

ناصر یوسف زهی جانشین پایگاه شهید حبیب الله خوشایند زاهدان افزود: فعالیت‌های بسیج و سپاه در محرومیت زدایی، اشتغالزایی، مدرسه سازی و به ویژه ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی از یک سو باعث دلگرمی مردم و از سوی دیگر خاری در چشم دشمنان است.

وی بیان کرد: مردم ایران از هر قشر و مذهبی همواره پیرو ولایت فقیه هستند و اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان خللی به اتحاد و همدلی و همبستگی اقشار این مرز و بوم وارد کند.

به عنوان یک بسیجی اهل سنت جان خود را فدای رهبرم خواهم کرد

یوسف زهی ادامه داد: به عنوان یک بسیجی اهل سنت جان خود را فدای رهبر و مملکت خواهم کرد و با صدای رسا در این تجمع وحدت آفرین بسیجیان شیعه و سنی می‌گویم که همه بسیجیان گوش به فرمان، ولی فقیه هستند و برای آن جان می‌دهند.

خدمت بی منت و زدودن غبار غم و اندوه از مردم شعار جهادگران بسیجی است

مجتبی نورزایی یکی از بسیجیان گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان با بیان اینکه اقداماتی که در قالب گروه‌های جهادی بسیج انجام می‌شود مایه دلگرمی محرومان است، افزود: خدمت بی منت و زدودن غبار غم و اندوه از دل مردم شعار جهادگران بسیجی است که این اقدامات علی رغم دلگرمی مردم، کمک بزرگی به دولت نیز کرده است.

وی گفت: بسیجیان هر لحظه‌ای که ضرورت حضورشان در صحنه‌های مختلف را حس کردند با تمام وجود به طور داوطلبانه و پیشتاز در عرصه‌های مختلف حضور پیدا کردند، دوران دفاع مقدس مصداق بارز این حضور صادقانه، خالصانه و مجاهدانه بسیجیان بود، امروزه هم شاهد هستیم آمریکا و استکبار جهانی با حضور پر رنگ بسیجیان هرگز حتی خیال خام مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را در ذهن خود نمی‌گذراند.

این بسیجی فعال در گروه‌های جهادی ادامه داد: اقدامات بسیج سازندگی مشت محکمی در دهان یاوه گویان است و این حضور پرشور بسیجیان شیعه وسنی که با اتحاد و انسجام شکل گرفته، توانسته توطئه دشمنان را همواره با شکست مواجه کند.

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.