اجتماع ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان با حضور همه اقشار بسیج در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور، سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.

در این همایش که با هدف نمایش اقتدار بسیجیان غیور و نمایش وحدت و ایستادگی، ۲۵۰۰۰ نفر از بسیجیان سیستان و بلوچستان از همه اقشار حضور دارند.

این اجتماع در سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله (ص) برای ایجاد امید بین مردم و دوستان نظام و یاس و ناامیدی بین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شد.

همیشه و در همه حال لبیک گوی رهبر خود هستیم

سردار گشتاسب فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان در تجمع ۲۵ هزار نفری بسیجیان زاهدان گفت: امروز پیام این بسیجیان در سراسر کشور و در استان اعلام بیعت با مقام معظم رهبری است.

برگزاری همایش ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در زاهدان + عکس

به دشمنان می‌گوییم این آرزو را به گور خواهید برد که بتوانید برای این ملت مشکلی ایجاد کنید.

برگزاری همایش ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در زاهدان + عکس

بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه بسیج مردمی در حفظ انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است، گفت: استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی همواره در مبارزات بسیجیان مشهود بوده است.

سردار مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در مراسم سومین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) در زیباشهر میدان سربازان گمنام زاهدان برگزار شد.اظهار کرد: بسیجیان در همه صحنه ها آماده بوده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

سردار مارانی افزود: امروز همراه با تمامی بسیجیان کشور با شهدا و امام شهدا و ولی امر خودت بیعت می‌کنیم که همیشه همراه انقلاب هستیم، بسیج مردمی در انقلاب اسلامی همیشه نقشی تعیین کننده داشته است.

وی با اشاره به نقش بسیج در احیای دین، گفت: مردم دنیا به بسیجیان نگاه می کنند و اسلام را از آنان یاد میگیرند آنچه در مبارزات بسیجیان مشهود بوده استواری پایه‌های دینی اعتقادی و مذهبی بوده است.

وی بیان کرد: مبارزه با دشمنان و قطع طمع آن ها از دستاوردهای بسیج است.

برگزاری همایش ۲۵۰۰۰ نفری بسیجیان سیستان و بلوچستان در زاهدان + تصاویر

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در استان سیستان و بلوچستان سه مرحله داشت که مرحله اول آن از ۹ شهریور به مدت ۳۵ روز در حوزه خدمت رسانی به مردم بود، در مرحله دوم اوج حضور بسیجیان در روز تاسوعا و عاشورا بود و امنیت کامل این مراسم برقرار شد و در مرحله سوم که مصادف است با ۱۲ مهر، شاهد حضور پرشور ۲۵ هزار بسیجی در مرکز استان و برای بیعت مجدد با رهبر انقلاب هستیم.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار