معاون قضایی و حقوقی نیروهای مسلح گفت: دشمن تلاش خود را برای نا امیدی مردم بکار گرفته و تلاش جهادی مدیران و حفظ حرمت مردم پاسخی محکم به این تلاش ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ صفری در آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان که در سالن اجتماعات محل فرماندهی انتظامی استان برگزار شد گفت:دشمن از همان بدو انقلاب تلاش خود را برای مقابله جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و در این راه همه ابزارها را بکار گرفت تا بتواند به منافع خود در غرب آسیا دست یابد.

وی افزود: ایران کشوری قدرتمند است زیرا تکیه گاهی از جنس مردم دارد این ویژگی سبب شده تا کشور بدون کمک بیگانگان به حیات خود ادامه دهد و در کنار مردم نیروهای مسلح ما نیز به تنهایی توانسته اند به حفاظت از مردم و این آب و خاک بپردازد.

وی تصریح کرد: اما دشمن انتظار دارد ما به آنها نفت دهیم تا آنان به حفاظت و حراست از ما بپردازند در حالیکه خود ما در این زمینه خودکفا هستیم و نیازی به کمک دیگران نداریم.

معاون قضایی و حقوقی نیروهای مسلح گفت: در چنین شرایطی مسئولان باید هوشیار باشند و و با تلاش جهادی وحفظ حرمت مردم نگذارند تلاش دشمنان به نتیجه برسد تا این نظام در کمال اقتدار به صاحب اصلی آن آقا بقیه الله اعظم تحویل داده شود.

صفری مبارزه با فساد را یکی از اهداف سازمان قضایی نیروهای مسلح دانست و افزود: پیشگیری از آسیبها و صیانت از نیروهای مسلح از جمله اولویتهای این سازمان است که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: ما باید افتخار کنیم که خدمت گذار مردم هستیم و مسئولان نیز در حین انجام وظایف شان تلاش شبانه روزی داشته باشند زیرا کم کاری آنها مردم را نسبت به نظام بدبین می کند.

تمیزی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: سازمان قضایی مسلح بخشی از وظایف مهم دستگاه قضایی در حوزه نیروهای مسلح را بر عهده دارد.

مرتضی تمیزی افزود: با جایگاه ویژه و ممتازی که جمهوری اسلامی در سطح بین الملل دارد در طول تاریخ پر برکت انقلاب مورد هجمه های گوناگونی از سوی دشمنان انقلاب بوده است.

وی گفت: امنیت در حوزه های مختلف مولفه ای بسیار مهم است و نقش دستگاه قضایی در کنار نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی انکار ناپذیر است و تاکنون نتایج بسیار خوبی در روند روبه رشد نظام داشته است.

در ادامه این مراسم، حیدری افشار به عنوان دادستان نظامی استان سیستان و بلوچستان معرفی و از زحمات میرشکاری دادستان سابق نظامی سیستان و بلوچستان قدردانی شد.

سردار گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان هم در این مراسم گفت: امروز اقتدار نیروهای مسلح در کشور زبانزد است و این اقتدار از طریق اشراف اطلاعاتی، ایمان و معنویت موجود در نیروهای مسلح و تلا ش شبانه روزی فرماندهان بوجود آمده است .

سردار امان الله گشتاسب افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با قدرت در صحنه های مختلف حضور دارد و حرف هایی برای گفتن دارد و پیشرفت و تعالی و حفظ انقلاب اسلامی از دستاوردهای این اقتدار است.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح بازوی پرتوان نظام هستند دامه داد: نیروهای مسلح حرفه ای پر مخاطره دارند زیرا حفاظت و تامین امنیت نیازمند تلاش شبانه روزی است

 فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان ادامه داد: امنیت یک موضوع تک بعدی نیست و آثار آن را می توان در بخش های سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و فردی هم مشاهده کرد.

وی بیان کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح نقش موثری در تامین امنیت و عدالت در جامعه دارد و خدمت در این سازمان یک افتخار است.

انتهای پیام/ب

آئین تکریم و معارفه دادستان نظامی سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.